تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیپ خفن پسر الهام چرخنده در خیابان های تهران / تفریح همسر سابق خانم بازیگر و پسرش!

الهام چرخنده متولد 4 تیر 1357 بازیگر و مستندسازاست. الهام چرخنده فعالیت خود را از سال 1375 با بازیگری در فیلم عروسی مهتاب آغاز کرد. الهام چرخنده پیش‌تر به عنوان ترانه‌سرا و خواننده نیز سابقهٔ کاری داشته است، الهام چرخنده و همسر سابقش در دهه 1380 مجری برنامهٔ ستارهٔ مهاجر در شبکهٔ ماهواره‌ای مهاجر بودند، الهام چرخنده یک آلبوم موسیقی هم ضبط کرده است. تصویری از پسر الهام چرخنده که با بزرگ شدن و تیپ های امروزی اش توجه همه را به خود جلب کرد.

الهام چرخنده

منبع:دلگرم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیپ خفن پسر الهام چرخنده در خیابان های تهران / تفریح همسر سابق خانم بازیگر و پسرش!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..