تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازدواج خانم بازیگر معروف ایرانی با آقای فوتبالیست کوچکتر از خود + عکس عروس و داماد فوق مشهور!

فقیهه سلطانی زاده 29 مرداد سال 1353 در همدان می باشد. فقیهه سلطانی فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد می باشد. فقیهه سلطانی دوره های بازیگری خود را زیر نظر گلاب آدینه گذراند. فقیهه سلطانی بازیگری سینما را از سال 1373 با بازی در فیلم روسری آبی ساخته ی رخشان بنی اعتماد آغاز کرد. فقیهه سلطانی در سال 1394 با امید جلیلیان ازدواج کرد.

فقیهه سلطانی بازیگر خوش چهره و مطرح ایرانی در سال 94 با جلال امیدیان فوتبالیست سابق کشورمان ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دختری به نام گندم است.

فقیهه سلطانی

منبع:وقت صبح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازدواج خانم بازیگر معروف ایرانی با آقای فوتبالیست کوچکتر از خود + عکس عروس و داماد فوق مشهور!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..