تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی آناصنعت قم معرفی شد

از سوی سید محمد شرافتی مدیرعامل باشگاه آناصنعت پاسارگاد قم، حسین صبوری سرمربی قمی فصل گذشته سن ایچ ساوه به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد معرفی و جایگزین فرهاد کشاورز شد.

صبوری ۴۴ ساله از بازیکنان خوش نام فوتسال قم در سال‌های دور، از ١٣٩٢ با یاسین پیشرو وارد عرصه مربیگری شد و هدایت تیم‌های سوهان محمد سیما، فردوس و سن ایچ ساوه را در کارنامه دارد.

تیم سن ایچ ساوه فصل گذشته با سرمربیگری حسین صبوری، عنوان چهارمی جدول رده بندی را کسب کرد.

بدین ترتیب با معرفی نفر اول کادر فنی آناصنعت برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال، کار نماینده قم برای فصل آتی لیگ برتر رسما آغاز شد و حالا باید منتظر یارگیری و جذب بازیکنان جدید باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی آناصنعت قم معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..