تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماشین لاکچری همسر ثروتمند فرشاد احمدزاده + فیلم خوشگذرانی در خارج!

فرشاد احمدزاده بازیکن فعلی تیم سپاهان اصفهان قبل از پیوستن به این تیم یکی از چهره های جنجالی باشگاه پرسپولیس بود.

چرا که حواشی خارج از زمین فوتبال او سبب شده بود همواره مورد انتقاد گروهی از رسانه های ورزشی و کاربران شبکه های اجتماعی قرار بگیرد اما ازدواج ناگهانی و خبرساز او با کیانا محمدی یکی از اینفلوئنسر های مطرح فضای مجازی باعث شد او این روزها زندگی آرام و به دور از جنجالی را تجربه کند. البته شاید موضوع پدر شدن او هم در احوالات کنونی فرشاد احمدزاده و پختگی این بازیکن بی تاثیر نباشد.

در همین راستا ستاره سابق تیم پرسپولیس ویدئوی جالب توجه ای را در اینستاگرام اش منتشر کرده که با واکنش های متفاوتی از سوی مخاطبان اش مواجه شده است.

او در این ویدئو با انتشار نمایی از رانندگی کیانا محمدی که به نظر می رسد در یکی از کشورهای عربی باشد، از خودروی فوق لاکچری همسرش رونمایی کرده است.

منبع:وقت صبح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماشین لاکچری همسر ثروتمند فرشاد احمدزاده + فیلم خوشگذرانی در خارج!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..