تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«مهمونی» طهماسب چه تغییراتی دارد؟

پخش فصل جدید «مهمونی» به کارگردانی ایرج طهماسب همزمان از دو پلتفرم فیلیمو و نماوا از اول فروردین آغاز می‌شود. به گزارش روابط عمومی فیلیمو، در کنداکتور نوروزی این پلتفرم در کنار برنامه‌ها و سریال‌های مختلف، فصل جدید «مهمونی» ایرج طهماسب هم قرار دارد.

‌فصل جدید سریال «مهمونی» با مجموعه قبلی تفاوت‌هایی دارد. عروسک‌ها و اتفاقات جدید، بخش اصلی این برنامه را تشکیل می‌دهند و این بار بیشتر، عروسک‌ها به همراه شخصیت‌های جدید «مهمونی» را پیش می‌برند.

‌پخش فصل جدید «مهمونی» از اول فروردین ۱۴۰۲ همزمان در فیلیمو و نماوا آغاز خواهد شد. ‌حسن خدادادی، تهیه‌کننده و مجری طرح این مجموعه است و احمد فیاض، روجا بهبهانی، علی زرمهری و پانیذ زنگنه گروه نویسندگان این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل مستجابیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی صداپیشگان این مجموعه‌اند و عیسی یوسفی پور، محمد لقمانیان، پیمان فاطمی، شیما بخشنده، علی پاکدست و نگار شهبازی، گردانندگان عروسک‌های این سریال هستند. همچنین علی زرمهری، سهیل رهبر، زارع سارا صبری و احمد فیاض در فصل جدید «مهمونی» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش این مجموعه بعد از ایام نوروز نیز ادامه دارد و هفته‌ای یک قسمت پخش خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««مهمونی» طهماسب چه تغییراتی دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..