تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطری‌ها برای ارایه پیشنهاد نهایی خرید منچستریونایتد آماده می‌شوند

شیخ قطری امیدوار است که منچستریونایتد را بخرد. این امیدواری بعد از مذاکرات مثبت روز (پنجشنبه) که شامل پیشنهاد بهتری بوده، بیشتر شده است. 
به گزارش اعتمادآنلاین و به نقل از دیلی میل، انتظار می‌رود شیخ جاسم بن حمد آل ثانی برای خرید منچستریونایتد دومین پیشنهاد خود را ارایه دهد. گروهی به نمایندگی از شیخ روز پنجشنبه با مسوولان باشگاه در اولدترافورد ملاقات کردند که مذاکرات به مدت 10 ساعت به طول انجامید. این ملاقات به نوعی یک گام رو به جلو در فرآیند فروش یونایتد به حساب می‌آید. 
یونایتد از افراد علاقه‌مند به خرید باشگاه دعوت کرده است تا از باشگاه دیدن کنند تا وضعیت مالی باشگاه و چشم‌انداز رشد آن را از نزدیک ببینند و همچنین در مورد نحوه بازسازی اولدترافورد و زمین تمرین صحبت کنند. انتظار می‌رود گروهی به نمایندگی از INEOS که رقیب اصلی شیخ برای خرید یونایتد هستند دیروز (جمعه) از آن بازدید کنند.
طبق گزارش گاردین، این بانکدار قطری که پسر نخست وزیر سابق قطر است، به دلیل فرصت‌های تجاری بالقوه‌ای که برای خانواده گلیزر به وجود می‌آورد، پیش از INEOS، نزد فروشندگان باشگاه محبوبیت دارد.
شیاطین سرخ یکشنبه در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از فولام میزبانی می‌کنند. این در حالی است که انتظار می‌رود روند فروش این باشگاه مدتی به طول انجامد. با این حال، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه خانواده گلیزر به دنبال پایان دادن به این روند قبل از باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی هستند، وجود دارد. با احتمال سر گرفتن این قرارداد حضور کشورهای حاشیه خلیج فارس در لیگ برتر انگلیس بسیار پررنگ‌تر خواهد شد. در حال حاضر کشور امارات از طریق مالکیت باشگاه منچسترسیتی در لیگ حضور دارد و کشور عربستان نیز با سرمایه‌گذاری در باشگاه نیوکاسل. حال کشور قطر نیز که پیش از این در لیگ فرانسه با خرید باشگاه پاری سن‌ژرمن حضوری پررنگ در فوتبال اروپا را تجربه کرده بود، می‌خواهد با خرید بزرگ‌ترین باشگاه انگلیس از لحاظ برند و اعتبار به همسایگان خود در این زمینه بپیوندد. 
این در حالی است که حضور کشورهای حاشیه خلیج فارس در فوتبال اروپا و مخصوصا انگلیس همیشه حاشیه‌هایی هم به دنبال داشته است. هنگام واگذاری مالکیت باشگاه نیوکاسل بحث‌های حقوق بشری عربستان و شخص ولیعهد این کشور مشکل‌ساز شد یا همین اواخر باشگاه منچسترسیتی به خاطر تخلفات گسترده با پرونده‌ای جدید در فوتبال انگلیس روبه‌رو است. تیم پاریسی نیز در چند سال گذشته کم‌ حاشیه نداشته است. بسیاری از کارشناسان معتقدند حضور گسترده کشورهایی نظیر عربستان و امارات و قطر در فوتبال بیشتر از اینکه جنبه اقتصادی داشته باشد جنبه برندسازی برای این کشورها دارد. کارشناسان نام این اقدامات را «ورزش‌شویی» می‌گذارند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطری‌ها برای ارایه پیشنهاد نهایی خرید منچستریونایتد آماده می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..