تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگرانی آمریکا از پیشنهاد صلح چین در جنگ اوکراین

به نقل از نیویورک پست، جان کربی اظهار داشت که کشورش از برقراری صلح اوکراین با میانجیگری چین نگران است چراکه اعتقاد دارد رابطه مسکو و چین ممکن است باعث شود اوکراین نتواند سرزمین‌های اشغال شده خود را پیش بگیرد.

کربی در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: ممکن است میانجیگری چین بیشتر به نفع روسیه تمام شود و ما عمیقاً از این مسئله نگران هستیم.

وی گفت: این مسئله باید به شیوه ای عادلانه به پایان برسد و منافع اوکراین نیز در نظر گرفته و در واقع حاکمیت ارضی این کشور محترم واقع شود.

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا افزود: به صراحت بگویم، کی‌یف همچنان برای حاکمیت خود می‌جنگد و ما همچنان از آنها در این مسیر حمایت خواهیم کرد.

وزارت خارجه چین روز جمعه در بیانیه‌ای از ملاقات رئیس جمهور این کشور با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خبر داد.

چند هفته پیش نیز چین گفته بود قرار است طرح ۱۲ ماده‌ای صلح اوکراین را با مسکو و کی‌یف در میان بگذارد.

وانگ ونبین، سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: سفر رئیس جمهور شی سفری برای صلح خواهد بود.

310310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگرانی آمریکا از پیشنهاد صلح چین در جنگ اوکراین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..