تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش مراسم اهدای کتا&#15

بر نکته سنجان و تاریخ نگاران ارجمند پوشیده نیست که یکی از اصول بقای هر ملت، بقای تاریخ و فرهنگ آن ملت است و برای شناخت سرزمین مادری و آگاهی جستن از داشته‌های آن، نخستین گام شناخت تاریخ و فرهنگ و بزرگان و تأسی به آنهاست و هرگونه تلاش در جهت احیا و تقویت هویت و دانش حقیقی، بزرگترین و ماندگارترین خدمتی است به وطن و ابنای وطن.

در این راستا مردم گرانقدر دزفول با احداث مساجدی بصورت مردم نهاد در محلاتی که مکان کسب و کار و یا سکونت آنان بود روشی ابداع کردند که حیف است از این شیوه همیاری در جهان کنونی بهره‌ای نبریم‌. شیوه با هم و در کنار هم در کار معنوی و خداپسندانه شریک شدن... که این خود دلیل محکمی بود برای کتابت این آموزه بزرگ جهت جلوگیری از فراموشی و نسیان تاریخ میراث مذهبی شهرمان. تا رفته رفته این تاریخ ارزشمند با گذشت زمان از دل و ذهن نسل جوان آینده ما که جویای شناختن و دانستن است، کم‌رنگ نگردد.

لذا با توجه به مقارن شدن ایام عید نوروز با ماه مبارک رمضان و ورود مسافران نوروزی به شهر عزیزمان دزفول، تصمیم گرفتم با اهدای چند جلد از کتاب دزفول، شهر مساجد تاریخی به آستان مقدس‌ حرم حضرت سبزقبا(ع) با حضور صدا و سیمای ملی و پخش برنامه از شبکه دو سیما جهت معرفی به عموم هموطنانمان اطلاع‌رسانی نموده و بدین وسیله هم به معرفی مساجد سطح شهر کمک نموده و هم اینکه چنانچه مسافری دل در گرو حضور در مساجد داشت، بداند در چه خیابان‌هایی از شهر چه مراسماتی ویژه کدام شب‌ها برگزار می‌گردد.

امید است که این عمل خداپسندانه مفید واقع گردیده و بتواند به همشهریان و هموطنانمان خدمتی در حد توان نموده باشند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش مراسم اهدای کتا&#15»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..