تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طناب دار قاتل دزفولی پاره شد !

به گزارش رکنا، فیصل مزرعه با اعلام این خبر اظهار کرد: سال ۹۵ در پی اختلاف خانوادگی، یک نفر به قتل می‌رسد و این حادثه منجر به تشدید اختلافات بین اعضای خانواده می‌شود.

وی با بیان اینکه قاتل پس از طی مراحل قانونی به قصاص محکوم می‌شود، افزود: با توجه به اینکه هر چه اختلافات بین این خانواده بیشتر می‌شد، زمینه برای ایجاد اختلاف بین طایفه بیش از پیش فراهم می‌شد که در خصوص حل و فصل این موضوع با استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف دزفول دستورات مقتضی صادر و یک کارگروهی برای صلح و سازش دادن بین اعضای این خانواده تشکیل شد.

رئیس دادگستری دزفول تصریح کرد: اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر دزفول با همکاری دادستان و استفاده از ظرفیت بزرگان طایفه، ریش سفیدان، مصلحان و معتمدان پس از برگزاری چندین جلسه با اولیای دم در جلسه خانواده مقتول پس از ۶ سال و ۴۸ ساعت قبل از اجرای حکم قصاص با تأسی از امام رضا (ع) و در پویش به احترام "امام- رئوف- می‌بخشم" از قصاص قاتل فرزند خود صرف نظر کردند و این پرونده منتهی به صلح و سازش شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طناب دار قاتل دزفولی پاره شد !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..