تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«آفریقا»؛ مجموعه تصاویر تحسین‌برانگیز از حیوانات حیات وحش آفریقا

زمانی که لوران باهو (Laurent Baheux) از حیوانات عکاسی می‌کند، به یک عکاس پرتره بدل می‌شود که فقط به دنبال اصالت سوژه خود است. به گفته خود لوران او به‌طور غریزی و با حس ششم عکاسی می‌کند. برای این عکاس تنها چیزی که اهمیت دارد برخورد کردن و تجربه کردن است. لوران با استفاده از عکاسی سیاه و سفید، با سایه و نور بازی می‌کند تا توجه خود را بر وضعیت، ترکیب‌بندی، مواد یا بافت موجود متمرکز کند. عکس‌های ساده و لطیف از زندگی روزمره حیوانات ماهیت کاری او را شکل می‌دهد.

لوران باهو درباره‌ی خود می‌گوید: «من یک طبیعت‌گرا یا رفتارگرا نیستم. من بر اساس غریزه واکنش نشان می‌دهم و با روحم کار می‌کنم. اگر انتخاب می‌کنم که عکسی را ثبت کنم، اول از همه به این دلیل است که صحنه در نظرم جرقه‌ یا احساسی را ایجاد کرده است.»

شبحی از فیل‌ها، شیر متفکر، پلنگ تنبل یا اسب آبی پنهان‌شده در زیر علف‌های آبزی؛ تصاویر لوران قبل از هر چیز انعکاس یک تجسم است. لوران از طریق رویکرد منحصر‌به‌فرد خود که کاملاً به شخصیت سوژه اختصاص داده شده است، مخاطب را به حیوانات نزدیک‌تر می‌کند. او به ما اجازه می‌دهد آن‌ها را به عنوان یک شخصیت و فردیت حساس ببینیم که در مواجهه‌ی ناگزیر با بزرگ‌ترین انقراض تاریخ ما که پیامد غیرقابل انکار جنون انسان‌ها است، به‌طور کامل بر بقای خود و همنوعان خود متمرکز شده‌اند.

امیدواریم از تماشای این شاتر لذت برده باشید. برای دیدن آثار بیشتر از این هنرمند به صفحه اینستاگرام لوران باهو مراجعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««آفریقا»؛ مجموعه تصاویر تحسین‌برانگیز از حیوانات حیات وحش آفریقا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..