تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین تیپ سوفی ترنر بازیگر بازی تاج و تخت در پاریس

تاریخ بروزرسانی : 2023-03-09

گردآوری :

اشتراک گذاری :

سوفی ترنر اخیرا برای شرکت در هفته مد پاریس به فرانسه سفر کرده و از این رو به گزارش Niksalehi در حین خروج از هتل محل اقامتش در پاریس سوژه عکاسان شد. در زیر جدیدترین تیپ سوفی ترنر در فرانسه را مشاهده می کنید.

تیپ سوفی ترنر هنرپیشه بازی تاج و تخت

سوفی بازیگر ۲۷ ساله سریال معروف “بازی تاج و تخت” هنگام خروج از هتل خود در هوای سرد فرانسه کاپشن چرم قهوه ای را با شلوار شیک همرنگ و یک جفت کفش پاشنه دار قهوه ای روشن ست کرده بود.

استایل لباس های او هماهنگی بسیار زیادی با عینک آفتابی بزرگ او و حتی رنگ موهایش داشت. این بازیگر به تازگی دوباره رنگ موهایش را به رنگی تغییر داده که قبلا به واسطه بازی در سریال تاج و تخت با آن شناخته می شد.

تیپ سوفی ترنرجدیدترین تیپ سوفی ترنر

سوفی که آخر هفته پیش در مهمانی رسمی جوایز برند LVMH (لویی ویتان و موئه هنسی) شرکت کرده بود به نظر می رسید در روحیه خوبی به سر می برد چرا که به گزارش نیک صالحی همچنان که از درب هتل به سمت اتومبیل حرکت می کرد برای دوربین ها دست تکان می داد و لبخند می زد.

پیش از آن نیز وی روز جمعه گذشته در حین خروج از هتل خود در پایتخت فرانسه استایل کژوالی به رنگ روشن با کت خز سفید داشت که آن را با دامن طرح دار کرم رنگ ست کرده بود.

رنگ مو بازیگر بازی تاج و تخترنگ مو جدید سوفی به سبک اوایل شهرتش سریال جدید سوفی ترنر

بازیگر فیلم “دارک فینکس” در حال حاضر خود را برای تولید جدیدترین پروژه تلویزیونی اش سریالی به نام “جوآن” (Joan) آماده می کند که برگرفته از یک ماجرای جنایی واقعیست و قرار است در یکی از نقش های اصلی ظاهر شود. در ماه نوامبر گذشته نیز خبرگزاری ددلاین در گزارشی از همکاری این بازیگر با این پرژه خبر داده بود.

سریال مذکور پیرامون زندگی دزد جواهر معروف جوآن هانینگتون و خاطرات اوست و گفته می شود قرار است فیلمبرداری آن از بهار شروع شود و ترنر در بیانیه ای گفته بود برای کار در این پروژه بسیار هیجان زده است. تصور می شود این بازیگر نقش جوآن هانینگتون را به تصویر خواهد کشید.

استایل سوفی ترنرتیپ جدید دیگر سوفی ترنر در شهر پاریس فرزندان بازیگر بازی تاج و تخت

سوفی ترنر که در حال حاضر دو فرزند کوچک دارد قبلا در مصاحبه ای گفته بود به گزارش نیک صالحی مادر شدن به او در ارتقاء مهارت های بازیگری اش کمک کرده و اظهار داشت حالا با احساساتش روراست تر شده است.

او اظهار داشت:”مادری از من بازیگر بهتری ساخته…. همدلی و احساسات مربوط به خانواده گویی لبریزتر شده است.”

این بازیگر و همسر خواننده اش جو جوناس ۳۳ ساله پس از یک سال از آشنایی در اکتبر سال ۲۰۱۷ نامزد شده و در ماه مه ۲۰۱۹ در لاس وگاس ازدواج کردند. حاصل ازدواج آنها دو فرزند دختر است. دختر اول آنها به نام ویلا در سال ۲۰۲۲ و خواهر کوچک  او در جولای سال ۲۰۲۲ به دنیا آمد.

همسر و فرزندان جو جوناستیپ سوفی ترنر در کنار همسرش جو جوناس و دو فرزند خردسالشان

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی نیک صالحی

بخش اختصاصی نیک صالحی

منبع: dailymail




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین تیپ سوفی ترنر بازیگر بازی تاج و تخت در پاریس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..