تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام‌های عاشقانه بریتنی برای عشقش در روز ولنتاین

پیام‌های عاشقانه بریتنی برای عشقش در روز ولنتاین
به نقل از وقت صبح: بریتنی اسپیرز و همسرش سام اصغری در روز ولنتاین با پیام‌های عاشقانه خود به یکدیگر ابراز علاقه کردند.

بریتنی اسپیرز و همسرش سام اصغری تنها یک هفته پس شایعات مبنی بر اینکه خانواده‌اش از ترس سلامتی و زندگی او قصد مداخله دارند، این شایعات را یک «شوخی بی‌رحمانه» خواند. این خواننده 41 ساله و همسر 28 ساله او که مربی تناسب اندام است، اولین روز ولنتاین خود از زمان عروسی را با یک کارت و پست‌های اینستاگرامی شیرین جشن گرفتند.

بیشتر بخوانید: شرط باور نکردنی بریتنی برای ازدواج با سام اصغری!

پیام‌های عاشقانه بریتنی برای عشقش در روز ولنتاین
بریتنی در اینستاگرام خود تصاویری از خود و سام در قایق را به اشتراک گذاشت. در توضیح آن نوشت: «یاد این روز جادویی بخیر باشد! خیلی دوستت دارم عزیزم! تولدت نیز پیشاپیش مبارک باشد.»

پست اینستاگرامی بریتنی اکنون از صفحه او ناپدید شده است، اما ابراز محبت ساده سام به بریتنی هنوز در اینستاگرام او است.

سام اصغری عکس سیاه و سفیدی از آنها را در روز عروسی خود به اشتراک گذاشته است. سام در توضیح این عکس نوشت: «روز ولنتاینِ ولنتاین من باشه.»

کارت تبریک ولنتاینی


پیام‌های عاشقانه بریتنی برای عشقش در روز ولنتاین
این مدل و مربی تناسب اندام همچنین کلیپی از خود به اشتراک گذاشت که کارت طلایی و قرمز رنگ روز ولنتاین را که از بریتنی دریافت کرده بود را باز می‌کند. در این کارت نوشته شده است: «دوستت دارم حسام، از طرف بریتنی». اسم سام اصغری به طور کامل حسام است.

صدای سام در پس زمینه این ویدیو شنیده می شود که از بریتنی تشکر می کند و کارت می‌خواند و بریتنی پاسخ می‌دهد: «خواهش می‌کنم» و سپس «روز ولنتاینت مبارک»

این صحنه‌های زیبا پس از گزارش‌هایی است که خانواده‌اش در روند سلامتی او مداخله‌ خواهند کرد. بریتنی در اینستاگرامش نوشت: «دیگر بس است». او ادامه داد: «”این حتی بدتر از یک شوخی بی رحمانه است. مردم واقعاً این شایعات را باور می کنند. تمام تلاش‌های من برای بهتر شدن با این شایعات بی اهمیت جلوه داده می‌شود.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام‌های عاشقانه بریتنی برای عشقش در روز ولنتاین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..