تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ولنتاین متفاوت پیکه بدون کلارا و شکیرا؛ خواننده کلمبیایی بیخیال نمی‌شود!

14 فوریه روز ولنتاین بود که به تازگی از آن گذشته است. جرارد پیکه، اسطوره باشگاه بارسلونا این روز را به شکلی متفاوت جشن گرفت. او برخلاف انتظار در روز ولنتاین کنار کلارا چیا مارتی نبود ولی در یکی از رستوران‌های مورد علاقه‌اش دیده شد.

بازیکن سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا به رستوران کرپ نوا که معمولاً به آن سر می‌زند رفت و با دو نفر دیده شد اما کلارا هیچ‌کدام از آنها نبود. در نسخه اخیر پادکست 'Mamarazzis' El Periodico de Catalunya، روزنامه نگاری به نام لورا فا گزارش داد که پیکه در روز ولنتاین چه کرد.

او گفت: «جرارد پیکه در رستورانی بود که معمولاً زیاد به آن می‌رود؛ رستوران کرپ نوا در منطقه بالای شهر بارسلون. او در روز ولنتاین با فرزندانش در این رستوران بود.»

به این ترتیب بازیکن سابق از زمان در دسترس خود استفاده کرد و در کنار میلان و ساشا کوچولوی خود باشد و با آن‌ها وقت و غذایش را تقسیم و برای دقایقی کلارا را فراموش کرد.

لورا فا اظهار داشت: «او تمام ساعت ها را با کلارا چیا می‌گذراند و مطمئناً آنها برای غذا خوردن بیرون رفتند، اما این روزی است که او مقرر کرده که بعد از ظهر با بچه‌ها باشد و با آنها رفت تا یک کرپ بخورد.»

ولنتاین متفاوت پیکه بدون کلارا و شکیرا/خواننده کلمبیایی بیخیال نمی‌شود!

شکیرا هم در ولنتاین در جمع خوبی بود و مانند پیکه آن را با میلان و ساشا گذارند. فرزندان او شب را در کنار مادرشان گذراندند و شکیرا با انتشار پستی در اینستاگرام نشان داد کهبرای شام با آنها چه چیزی خورده است؛ شیر صورتی و کلوچه قبل از خواب در استوری اینستاگرامی خواننده کلمبیایی به چشم می‌خورد.

در همان روز ولنتاین، خواننده کلمبیایی ویدئویی را در اینستاگرام منتشر کرد که در آن در حال تمیز کردن زمین بود و یک آهنگ هم در پس‌زمینه پخش می‌شود. متن این آهنگ کنایه‌ای هم به جرارد پیکه داشت: «من ممکن است همسر سابقم را بکشم. این بهترین ایده نیست. سپس همسر جدید او را می‌کشم. چگونه به آنجا بروم؟»

بدون شک این قسمت از شعر ترانه SZA خشن است، اما شکیرا ابایی از ضبط این ویدیو نداشته و باعث شگفتی میلیون‌ها دنبال‌کننده خود در شبکه‌های اجتماعی شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ولنتاین متفاوت پیکه بدون کلارا و شکیرا؛ خواننده کلمبیایی بیخیال نمی‌شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..