تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طعنه های جالب کاربران توییتر به پیام ولنتاین بیل کلینتون با اشاره به مونیکا لوینسکی + ویدیو

بیل کلینتون روز سه شنبه با انتشار عکسی از جوانی خود و هیلاری کلینتون در توییتر، ولنتاین را به همسرش تبریک گفت. اما این توییت او با واکنش تند کاربران توییتر مواجه شد که به هر نحوی نشان دادند که رسوایی بزرگ او در خصوص ارتباط با مونیکا لوینسکی را فراموش نکرده اند.

تبریک ولنتاین بیل کلینتون

در این پست توییتری بیل کلینتون با محبت از همسر ۴۸ ساله‌اش به عنوان «ولنتاین همیشگی» خود یاد می کند. اشاره ای که در ظاهر، با توجه به داستان عشق این زوج سیاستمدار که به دوران دانشجویی آنها در دانشگاه ییل در اوایل دهه ۱۹۷۰ بازمی گردد، کاملا مناسب به نظر می رسد.

تبریک ولنتاین بیل کلینتون

اما روابط عاشقانه این زوج، با رسوایی رابطه جنسی بیل با کارآموز کاخ سفید، مونیکا لوینسکی که منجر به استیضاح او در سال ۱۹۹۷ شد، اتهام رابطه نامناسب با حداقل ۱۴ زن دیگر و در نهایت دوستی دیرینه اش با متجاوز معروف، جفری اپستین، خدشه دار شده است.

تبریک ولنتاین بیل کلینتون

با وجود این، بیل کلینتون پست پرشور و عشق خود را با بیش از ۱۳ میلیون دنبال کننده خود به اشتراک گذاشت. اما مخاطبان او واکنش های متفاوتی نشان دادند.

یکی از کاربران با اشاره به لوینسکی نوشت: «پس مونیکا چی؟»

شخص دیگری به شوخی گفت: «بی خیال بیلی… خودت می دانی که بیش از یک ولنتاین داری.»

یکی دیگر نوشت: «شرط می بندم این را به همه زن ها می گویی.» 

کاربر دیگری هم به سادگی پرسید: «مگر صد بار به او خیانت نکردی؟»

تبریک ولنتاین بیل کلینتون

هر چه می گذشت اشاره به مونیکا لوینسکی در واکنش های کاربران به تبریک ولنتاین بیل کلینتون بیشتر می شد.

یکی نوشت: «این عکس نباید از تو و مونیکا باشد؟»

فرد دیگری افزود: «برای همیشه؟ به جز زمانی که با مونیکا بودی.»

حتی یک کاربر نوشت: «این زن شبیه مونیکا لوینسکی نیست.»

دیگر کاربران در تلاشی متفاوت، با فتوشاپ صورت مونیکا را به جای هیلاری در عکس همان عکس قرار دادند.

چندین نفر دیگر هم به ارتباط کلینتون با جفری اپستین اشاره کردند.

تبریک ولنتاین بیل کلینتون

مونیکا لوینسکی را همه می شناسند، زنی که حدود دو دهه پیش در دفتر کاخ سفید کارآموزی می کرد و ناگهان با فاش شدن رابطه پنهانی اش با بیل کلینتون دنیا را در شوک و حیرت فرو برد. او در تمام سال های بعد از این رسوایی همواره مورد توجه رسانه ها بوده و این رابطه جنسی جنجالی مسیر زندگی او را به طور کلی تغییر داد.

ویدیوی زیر رابطه صمیمانه مونیکا لوینسکی و بیل کلینتون را هنگام عکاسی خبرنگاران در اتاق بیضی کاخ سفید در سال ۱۹۹۷، نشان می دهد:

کلینتون از سال ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۷ با مونیکا لوینسکی کارآموز کاخ سفید، که در آن زمان ۲۲ ساله بود، رابطه خارج از ازدواج داشت. بیل در ابتدا منکر این رابطه شد، اما در نهایت دروغ گفتن در مورد رابطه عاشقانه مخفیانه اش به مرگ سیاسی او منجر شد.

تبریک ولنتاین بیل کلینتون

لوینسکی اعتراف کرده است که در طول دو سال، حداقل ۹ بار با کلینتون رابطه جنسی داشته است. این رسوایی منجر به استیضاح بیل در سال ۱۹۹۸ شد. اما او از محاکمه در سِنای آمریکا شانس آورد و در دوره دوم ریاست جمهوری خود، سمت خود را حفظ کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طعنه های جالب کاربران توییتر به پیام ولنتاین بیل کلینتون با اشاره به مونیکا لوینسکی + ویدیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..