تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسیدن به پیراهن تیم ملی برای بمب‌ نقل و انتقالات استقلال دردسرساز شد

رسیدن به پیراهن تیم ملی برای بمب‌ نقل و انتقالات استقلال دردسرساز شد

کاوه رضایی که در پنجره نقل‌وانتقالات نیم‌فصل قرارداد خود را به صورت یک طرفه با باشگاه تراکتور کرد، حالا با مشکل بزرگی روبه‌رو شده است و با وجود حکم فدراسیون فوتبال برای بازگشت به تبریز، این بار باشگاه تبریزی و سرمربی اسپانیایی این تیم او را نمی‌خواهند!

این بازیکن در ابتدای فصل قرار بود به استقلال بپیوندد اما به خاطر پر بودن لیست استقلالی‌ها، نتوانست پیراهن آبی را بر تن کند و از این رو بعد از امضای توافق‌نامه‌ای با استقلال راهی تراکتور شد تا در نیم فصل به استقلال برگردد.

کاوه رضایی که روی توافق خود با استقلال حساب کرده بود، در نیم فصل یک طرفه قراردادش را با تراکتور فسخ کرد. این موضوع با شکایت تراکتور به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال همراه بود. بعد از آن کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال بعد از بررسی پرونده اعلام کرد که فسخ قرارداد رضایی با تراکتور غیر قانونی بوده و او باید به این تیم تبریزی برگردد و نمی‌تواند در ایران به تیم دیگری برود.

پس از این مساله تراکتور هم اعلام کرد که از این بازیکن غرامت می‌گیرد. امروز هم خمس، سرمربی تراکتور رسما اعلام کرد که رضایی جای در تیم او ندارد. او در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر آلومینیوم اظهار کرد: «کاوه گذشته تراکتور است و تا وقتی من سرمربی تراکتورم رضایی به این تیم برنمی‌گردد.»

حالا کاوه رضایی نه جایی در تیم تراکتور دارد و نه می‌تواند از نظر قانونی به تیم دیگری برود. این اتفاق‌ها در حالی برای این مهاجم نامدار فوتبال ایران اتفاق افتاده که حالا احتمالا باید یک نیم‌فصل را بدون تیم بماند و عملا از روزهای اوج خود فاصله بگیرد!

تمام این اتفاق‌ها در حالی برای کاوه رخ داده که او با هدف اوج گرفتن دوباره و رسیدن به پیراهن تیم ملی به ایران برگشت ولی تا به حال یا مصدوم بوده و یا با تصمیم‌ها و اتفاق‌های عجیب رفته رفته محو شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسیدن به پیراهن تیم ملی برای بمب‌ نقل و انتقالات استقلال دردسرساز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..