تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود My Earthquake Alerts Pro – Quake Map & Feed 5.3.7 – برنام&

My Earthquake Alerts Pro – Quake Map & Feed v5.3.7 – اپلیکیشن هشدار و اطلاعات زلزله مخصوص اندروید
نسخه خریداری شده و کامل به قیمت 1.99 دلار تقدیم شما

زلزله یکی از اتفاقات طبیعی است که به صورت کاملا اتفاقی در اثر حرکت صفحات زمین رخ می دهد. شاید شما متوجه نشوید اما در هر روز ممکن است زلزله هایی با شدت بسیار پایین رخ دهد اما اگر شدت زمین لرزه زیاد باشد بی شک تلفاتی به جای می گذارد. از طرفی در بسیاری از موارد دانستن مرکز زلزله و هم چنین شدت آن بسیار مهم است زیرا ممکن است پس از چندین لرزش ضعیف یک لرزش بسیار بزرگ در انتظار باشد! My Earthquake Alerts Pro – Quake Map & Feed عنوان یک اپلیکیشن هشدار و اطلاعات زلزله می باشد که توسط jRustonApps B.V توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با بهره مندی از امکانات و یک محیط ساده به کاربران اش کمک می کند تا در هر زمانی از مکان دقیق زمین لرزه ها مطلع شوید و به اطلاعاتی گوناگون دست پیدا نمایند. از مهم ترین اطلاعات نمایش داده شده توسط برنامه فوق می توان به میزان شدت زلزله، فاصله تا مرکز زمین لرزه، مکان دقیق و … اشاره نمود. علاوه بر این چندین گزینه متنوع نیز در اختیار تان قرار دارد که به کمک آن می توانید نرم افزار فوق را شخصی سازی نمایید. از سال 1970 تا به کنون اطلاعات مختلفی از زلزله در سراسر جهان جمع آوری شده که در صورت نیاز به آن ها دسترسی خواهید داشت.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه My Earthquake Alerts Pro – Quake Map & Feed اندروید :

دریافت اطلاعات رخ دادن زمین لرزه از سراسر جهان به صورت زنده سفارشی سازی گزینه های موجود قابلیت جست و جوی قدرتمند برای یافتن زلزله ها از سال 1970 تا به کنون مشاهده تمامی اطلاعات در یک لیست پیدا کردن مسافت شما تا مرکز زمین لرزه، عمق و شدت آن محیط کاربری ساده و آسان

اپلیکیشن My Earthquake Alerts Pro – Quake Map & Feed با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگون اش توانسته است با قیمت 1.99 دلار امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت پر طرفدار فارسروید دریافت نمایید.

My Earthquake Alerts Pro - Quake Map & Feed

تغییرات نسخه 5.3.7 Small bug fixes.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود My Earthquake Alerts Pro – Quake Map & Feed 5.3.7 – برنام&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..