تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید رئیسی بر ضرورت دسترسی آسان مردم به اینترنت

رئیس‌جمهوری در جلسه شورای عالی فضای مجازی دسترسی آسان مردم به اینترنت با هدف تسهیل در امور، گشایش کسب‌وکار‌ها و ارائه سریع‌تر خدمات را امری ضروری دانست و بر تلاش بیشتر دست‌اندرکاران در این زمینه تاکید کرد.

آفتاب‌‌نیوز :

سیدابراهیم رئیسی در جلسه عصر روز سه‌شنبه شورای‌ عالی فضای مجازی با تاکید بر لزوم اعمال و اجرای قانون در زمینه سامانه‌ها و پلتفرم‌های خارجی تصریح کرد: دسترسی آسان مردم به اینترنت با هدف تسهیل در امور، گشایش کسب‌وکارها و ارائه سریع‌تر خدمات امری ضروری است که تحقق آن تلاش بیشتر دست‌اندرکاران این بخش را می‌طلبد.

در این جلسه گزارش پیشرفت کار شبکه ملی اطلاعات مطرح و راهکارهای سرعت‌بخشیدن به تکمیل این طرح مهم بررسی شد و رئیس‌جمهوری نیز بر تسریع بیشتر در روند تکمیل این شبکه تاکید کرد.

بر اساس گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، میزان پیشرفت اجرای شبکه ملی اطلاعات در مدت ۱۰ سال دولت‌های قبل ۲۳درصد بوده و در دولت سیزدهم این رقم به بیش از ۵۷درصد رسیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید رئیسی بر ضرورت دسترسی آسان مردم به اینترنت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..