تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیخ رنگین کمان؛ عجیب ترین مجموعه اتومبیل جهان متعلق به یک شیخ اماراتی + ویدیو

شیخ حمد بن حمدان، معروف به «شیخ رنگین کمان»، یکی از اعضای خاندان حاکم ابوظبی است. او عجیب ترین مجموعه خودروهای جهان را دارد که بیش از ۲۰۰ وسیله نقلیه عجیب را در خود جای داده است. او از فرشی که روی چرخ حرکت می کند تا هامر هفت متری را در مجموعه خود دارد.

عجیب ترین مجموعه خودروهای جهان

عجیب ترین مجموعه خودروهای جهان

گفته می شود که بن حمدان، یک هاموی غول پیکر، یک MPV آبی-خاکی و ۷ مرسدس ۵۰۰ SEL با رنگ های مختلف رنگین کمانی دارد که در یک هرم بزرگ نگهداری می شود. مجموعه موتورهای حسرت برانگیز او همچنین شامل چندین مینی کوپر قدیمی و موتورواگن‌های بنز ۱۸۸۵ است. 

او صاحب بزرگترین هامر H1 جهان با راه پله‌، توالت، سینک و فضای مهمان با دید ۳۶۰ درجه در دو طبقه است که می توان با آن رانندگی کرد:

حمد اخیراً در حال رانندگی مرسدس W128 با چرخ های بزرگ یک کامیون، دیده شده است.

عجیب ترین مجموعه خودروهای جهان یکی از مرسدس های ۵۰۰ SEL، شیخ رنگین کمان

این شیخ عرب ذوق داشتن هرچیزی در اندازه های بزرگ را دارد. او بزرگ ترین کامیون دنیا را ساخت که هشت برابر دوج پاور واگن است و چهار جای خواب داخل کابین خود دارد.

عجیب ترین مجموعه خودروهای جهان

کامیون غول پیکر ۱۰ چرخ هیبریدی بن حمدان نظر بسیاری را در سراسر جهان جلب کرده است.

حمد، موتورخانه ای به شکل یک کره زمین ساخته است که دقیقاً یک میلیونم کره زمین واقعی است.

عجیب ترین مجموعه خودروهای جهان

او در کنار نمایش‌های مجلل ثروت خود، یک خیر نیکوکار مشهور در زمینه مراقبت های پزشکی نیز هست. بن حمدان یک سالن جراحی سنگ کلیه را به بیمارستانی دولتی در مراکش اهدا کرد که بودجه کارکنان آن را نیز تامین می کند.

عجیب ترین مجموعه خودروهای جهان MPV آبی-خاکی شیخ بن جمدان
عجیب ترین مجموعه خودروهای جهان خودروهای سوزوکی ماروتی به هم چسبیده از مجموعه عجیب شیخ رنگین کمان

بنا بر گزارش ها، ثروت او نزدیک به پادشاه سعودی است و دارایی خالص او ۲۰ میلیارد دلار است. ظاهراً پول حمد از کنترل خانواده‌اش بر ذخایر نفتی ابوظبی می‌آید.

عجیب ترین مجموعه خودروهای جهان

در سال ۲۰۱۱، صاحب عجیب ترین مجموعه خودروهای جهان، از کارگران خواست نام او را در ساحل جزیره خصوصی اش در امارات به نام «الفطیسی» حک کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیخ رنگین کمان؛ عجیب ترین مجموعه اتومبیل جهان متعلق به یک شیخ اماراتی + ویدیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..