تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود PAPERS Wallpapers 3.0 – مجموعه تصاویر زمینه با کیفیت برای اندروید

PAPERS WALLPAPERS – 4K, HD Walls & Backgrounds v3.0 – شبکه اجتماعی تصویر زمینه اندروید! 
نسخه حرفه ای و کامل برنامه تقدیم به شما    

اگر از کاربرانی باشید که به زیبایی گوشی خود اهمیت می دهند و همواره دوست دارند از ظاهر جدیدی روی گوشی لذت ببرند، حتما نیاز به تعداد زیادی تصویر زمینه دارید تا آن ها را زود به زود با یکدیگر عوض کرده و هر بار یک حس و ظاهر جدید را روی گوشی خود تجربه کنید. دانلود تصویر زمینه از اینترنت و سپس اعمال آن روی گوشی، کاری وقت گیر است. بنابراین امروز با یک برنامه در خدمت شما هستیم که این کار را بسیار آسان می کند. PAPERS WALLPAPERS – 4K, HD Walls & Backgrounds عنوان یک اپلیکیشن برای دسترسی به هزاران تصویر زمینه بسیار زیبا، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Junaid Maknojiya توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با دانلود و نصب این برنامه می توانید به گستره وسیعی از والپیپر ها و تصاویر زمینه دست پیدا کنید که برخی از آن ها را هیچ جای دیگری نمی توان پیدا کرد. اگر در برنامه ثبت نام کنید یک صفحه به شما اختصاص داده می شود که در آن می توانید تصاویر زمینه خود را آپلود کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید. دیگران می توانند شما را دنبال کنند. شما هم می توانید کاربران دیگر را دنبال کرده و از تصاویر زمینه ای که آن ها آپلود می کنند، استفاده نمایید. برای این که دسترسی به تصاویر مورد نظر آسان باشد، تصاویر در دسته بندی های مختلفی ساماندهی شده اند. علاوه بر این می توان بر اساس رنگ غالب تصاویر نیز به آن ها دسترسی پیدا کرد. پس از پیدا کردن تصویر مورد نظر می توانید در صورت نیاز آن را ویرایش کرده و روی گوشی اعمال کنید. ویرایش هایی مثل تار کردن، برش و …. در این قسمت در دسترس شما قرار دارد. این برنامه به طور مداوم به روز رسانی شده و محتوای بیشتری به آن اضافه می شود که همین شما را از نصب برنامه های دیگر بی نیاز می کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه PAPERS WALLPAPERS – 4K, HD Walls & Backgrounds اندروید:

دارای هزاران تصویر زمینه جذاب و زیبا با کیفیت های بالا که به صورت روزانه به تعداد آن ها افزوده می شود. امکان دانلود و آپلود تصاویر قابلیت فالو کردن و فالو شدن برای اشتراک گذاری تصاویر زمینه با جامعه کاربری برنامه دارای دسته بندی های بهینه برای دسترسی آسان تر به تصاویر مورد نظر امکان دسترسی به تصاویر با رنگ غالب آن ها قابلیت امتیازدهی به تصاویر و مشاهده تصاویر دارای بیشترین امتیاز قابلیت برش یا تار کردن تصاویر پیش از اعمال آن ها اشتراک گذاری آسان تصاویر با دیگران

اپلیکیشن PAPERS WALLPAPERS – 4K, HD Walls & Backgrounds برنامه ای عالی برای کسانی است که به زیبایی گوشی خود اهمیت می دهند. این اپلیکیشن با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.3 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه حرفه ای این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

PAPERS WALLPAPERS - 4K, HD Walls & Backgrounds Pro

تغییرات نسخه 3.0 • Introducing Auto Wallpapers Changer • Improved compatibility with Android 13 • Faster loading of thumbnails, now 60% quicker • Enhancements to scroll and loading animations • Optimized animations • New Auto wallpaper feature • Introduction of a wallpaper progress bar • Bug fixes and performance improvements.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود PAPERS Wallpapers 3.0 – مجموعه تصاویر زمینه با کیفیت برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..