تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت ستاره استقلالی از زلزله ترکیه

روایت ستاره استقلالی از زلزله ترکیه

اللهیار صیادمنش، بازیکن اسبق استقلال و فعلی باشگاه هال سیتی انگلیس و عضو تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با خبر ورزشی، درباره زلزله امروز ترکیه و اینکه خانواده همسرش در چه شرایطی هستند اظهار داشت: «بلافاصله بعد از شنیدن خبر زلزله با همسرم صحبت کردم که او درباره شرایط خانوادگی اش گفت مشکلی برای آنها به وجود نیامده است».

وی افزود: «محل وقوع زلزله تقریباً در جنوب کشور ترکیه بوده و این در حالی است که خانواده همسر من در شمال ترکیه زندگی می‌کنند. البته که همه آنها بابت این اتفاق تلخ غمگین و ناراحت هستند اما جای شکرش باقی است که هیچ اتفاق تلخی برای خانواده همسرم رخ نداده است».

ملی پوش کشورمان که پیش از جام جهانی دچار مصدومیت شده و جام جهانی را از دست داد اضافه کرد: «همسرم بابت این حادثه دلخراش و مرگ جمعیت زیادی از هموطنانش به شدت ناراحت بود و شرایط روحی خوبی نداشت. امیدوارم هرچه سریعتر کمک‌های بین المللی به کشور ترکیه برسد تا آسیب دیدگان محل وقوع زلزله در این هوای سرد شرایط بهتری پیدا کنند».

صیادمنش همچنین درباره مردم زلزله زده شهر خوی نیز خاطرنشان کرد: «من در این مدت از طریق دوستان فوتبالی ام به ویژه آذری‌ها پیگیر اتفاقات تلخ شهر خوی و مردم زلزله زده کشورم هم بودم و در حد توانم به زلزله زدگان این شهر هم کمک کردم».

وی در پایان تأکید کرد: «امیدوارم خداوند به بازماندگان زلزله‌های اخیر صبر بدهد تا بتوانند این وضعیت تلخ و سخت را پشت سر بگذارند و البته آرزو می‌کنم که دیگر شاهد وقوع چنین حوادث تلخی برای هموطنانم و هیچ کشوری در دنیا نباشیم».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت ستاره استقلالی از زلزله ترکیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..