تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت دردناک قلی‌زاده از زلزله مهیب ترکیه؛ فکر کنم بازیکن حریف فوت شد!

لژیونر فوتبال کشورمان که به تازگی به تیم ترکیه‌ای کاسیم‌پاشا پیوسته است در اولین هفته حضورش در این کشور شاهد یک اتفاق تراژیک در ترکیه بود. زلزله‌ای مهیب که با قدرت ۷.۸ ریشتر یکی از تلخ ترین حادثه‌های تاریخ کشور همسایه ایران را رقم زد.

قلی زاده در خصوص این تجربه تلخ گفت: ساعت ۴ صبح در هتل متوجه زلزله شدیم و نمی‌دانم چطور بیرون رفتم، وقتی به بیرون هتل آمده بودیم همه جا با خاک یکسان شده بود و فقط هتل محل اقامت ما به دلیل تازه‌ساز بودن تخریب نشد.

قلی زاده همچنین عنوان کرد که بعد از عکسبرداری مشخص شده است که یکی از دنده‌هایم شکسته ولی این مصدومیت نگران‌کننده نیست و خدا را شکر که زنده هستم.

بازیکن تیم ملی ایران همچنین از زیر آوار ماندن بازیکن رقیب‌ (آتسو) خبر داد و گفت: متاسفانه فکر می‌کنم این فوتبالیست فوت شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت دردناک قلی‌زاده از زلزله مهیب ترکیه؛ فکر کنم بازیکن حریف فوت شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..