تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




(تصاویر) شورولت کامارو ۱۹۶۹؛ یک هیولای غیر قابل کنترل!

کامارو قطعا یکی از پرطرفدارترین برند‌های خودرویی در جهان است. شورولت، تولید کامارو را از سال ۱۹۶۶ تا به امروز ادامه داده و از این منظر هم جز پرسابقه‌ترین محصولات بازار جهانی محسوب می‌شود. میان نسل‌های مختلف کامارو، خودرو‌هایی که در سال پایانی نسل اول یعنی ۱۹۶۹ تولید شدند، به اعتقاد اکثر مخاطبان حوزه خودرو جذاب‌ترین نمونه مدل آن محسوب می‌شود.

تیونر‌های مطرح نیز در کارنامه خود حداقل یک پروژه با حضور کامارو ۱۹۶۹ را ترتیب می‌دهند، زیرا این مدل پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به یک هیولای غیر قابل کنترل را دارد. اخیرا یک نمونه از پروژه شخصی سازی کامارو ۱۹۶۹ در کالیفرنیا به نمایش گذاشته شده که فنیکس نام دارد. این خودرو توسط طراح مشهور شین اسمیت معرفی شده که سابقه همکاری با کمپانی‌هایی مانند اسپیدکور، رینگ برادرز، راک استار گیمز و سالین اتوموتیو را دارد.

حاصل کار، یک کاماور با پیشرانه سوپرشارژ ۴۲۷ ال اس ۷ است که این ۸ سیلندر با جعبه دنده ۶ سرعته Tremec T۵۶ هماهنگ شده است. این ترکیب برنده یعنی ۱۱۸۰ اسب بخار خروجی در قلب شورولتی از ۱۹۶۹ میلادی.

کابین فنیکس نیز کاملا بازسازی و تغییر شکل یافته است. همه چیز بسیار ساده امادر بهترین کیفیت ممکن انتخاب شده است. چرم سفید برای صندلی‌های اسپرت، کنسول ساده که از مواد باکیفیت شکل گرفته و سایر تغییرات با روشی استادانه بروزرسانی شده اند که در عین حال توانسته اند روح کلاسیک کامارو را نیز حفظ کنند. تمام قسمت‌های کابین توسط اسمیت با استفاده از فایل‌های سه بعدی CAD طراحی و اجرا شده اند.

رنگ بدنه که یک کد اختصاصی ترکیبی از خانواده نقره‌ای و خاکستری است در هماهنگی جالبی با رینگ‌های برنز پره‌ای قرار دارند. سیستم تعلیق اسپرت از شورولت کورت سی ۷، سیستم ترمز حرفه‌ای ۶ پیستونه با روتور‌های ۱۴ اینچی از برند فوق حرفه‌ای Baer و لاستیک‌های میشلن از دیگر ویژگی‌های فنیکس هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «(تصاویر) شورولت کامارو ۱۹۶۹؛ یک هیولای غیر قابل کنترل!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..