تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین عکس مادر جذاب مادر صدف اسپهبدی ! / مادر جوانتر و زیباتر از خانم بازیگر !

صدف اسپهبدی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 15 بهمن 1372 در تهران است.  صدف اسپهبدی فارغ‌التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد می باشد.اوج شهرت صدف اسپهبدی به ایفای نقش در فیلم علفزار به کارگردانی کاظم دانشی و تهیه‌کنندگی بهرام رادان مربوط می شود.صدف اسپهبدی با بازی در نقش فریبا زن معتاد در این فیلم نگاه ها را به خود خیره کرد و تواناییش را به رخ کشید و بسیار مشهور شد.

صدف اسپهبدی ۱۵ بهمن ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمد. او فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در نقش دختری تک‌تیرانداز در فیلم کوتاه راحانا (۱۳۹۶) آغاز کرد .صدف اسپهبدی با بازی در نقش فریبا در علفزار در نقش معتاد به اوج شهرت خود رسید و توجه کاربران را به خود جلب کرد . تصویری از صدف اسپهبدی کنار مادرش را میبینید .

صدف اسپهبدی

صدف اسپهبدی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین عکس مادر جذاب مادر صدف اسپهبدی ! / مادر جوانتر و زیباتر از خانم بازیگر !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..