تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یحیی به سیم آخر زد ؛ هشدار غیرمستقیم به چند ستاره پرسپولیس!

یحیی به سیم آخر زد ؛ هشدار غیرمستقیم به چند ستاره پرسپولیس!

شکست مقابل فولاد و تساوی خانگی مقابل آلومینیوم باعث شد تا پرسپولیس صدرجدول را از دست بدهد و آن را تقدیم سپاهان کند. دو بازی اخیر پرسپولیس حواشی و جنجال‌های زیادی هم داشت و پرسپولیسی‌ها به شدت از داوری گلایه داشتند. یحیی گل محمدی هم بعد از بازی با آلومینیوم حملات تندی به داوری این دیدار انجام داد و اعلام کرد تا وقتی او سرمربی پرسپولیس است، نمی‌گذارند تیمش قهرمان شود.

یحیی که خیلی عصبانی بود، اعلام کرد در بازی بعدی تیمش از بازیکنان امید استفاده خواهد کرد که در نوع خودش عجیب است. این درحالیست که قوانین لیگ برتر هم اجازه چنین کاری را به گل محمدی نمی‌دهد. خبرهای رسیده از اردوی پرسپولیس حاکی از آن است که پرسپولیس با تیم اصلی خودش به مصاف صنعت نفت خواهد رفت ولی ممکن است ترکیب این تیم در قیاس با بازی قبل دچار تغییراتی شود.

از صحبت‌های تند یحیی برداشت‌های مختلفی انجام شد و خیلی‌ها معتقدند او می‌خواست با این صحبت‌ها مدیران فدراسیون را تحت فشار قرار دهد تا اوضاع داوری در بازی‌های تیمش درست شود. عده ای هم معتقد هستند که گل محمدی با بعضی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس دچار مشکل شده و روی صحبت او با این افراد است. با این حال یک تعبیر دیگر هم می‌شود از حرف‌های یحیی انجام داد که به مسائل فنی مربوط است.

آنطور که مشخص است یحیی از چند بازیکن تیمش راضی نیست. گل محمدی از عملکرد چند ستاره پرسپولیس در بازی‌های اخیر راضی نیست و با این صحبت‌ها خواست به آن‌ها هم هشدار بدهد. در واقع سرمربی پرسپولیس با این حرف‌هایش یک اخطار جدی با چند بازیکن داد که در صورتیکه عملکرد نه چندان خوبشان ادامه پیدا کند، نیمکت نشین خواهند شد. یحیی به صورت غیرمستقیم اعلام کرد که نگاهی به اسامی نخواهد کرد و در صورت لزوم از بازیکنان امید به جای ستاره‌های سرشناس تیمش استفاده خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یحیی به سیم آخر زد ؛ هشدار غیرمستقیم به چند ستاره پرسپولیس!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..