تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای ویندوز ۱۱ روی ۲۰۰ مگابایت رم صنعت سخت‌افزار را حیرت‌زده کرد

انتشار Tiny11، نسخه‌ی سبک ویندوز ۱۱ برای سیستم‌هایی با سخت‌افزار ضعیف، طرفداران صنعت کامپیوتر را بسیار هیجان‌زده کرده است. توسعه‌دهنده‌ی Tiny11 اعلام کرد این نسخه از ویندوز ۱۱ به‌خوبی روی کامپیوترهای مجهز به تنها دو گیگابایت رم اجرا می‌شود. با‌این‌حال، یکی از کاربران موفق شده است Tiny11 را روی سیستمی با کمتر از ۲۰۰ مگابایت رم اجرا کند.

به‌گزارش تامز هاردور، حدوداً دو دهه از عرضه‌ی کامپیوترهای مجهز به ۲۵۶ مگابایت رم می‌گذرد؛ یعنی دورانی که پردازنده‌های Pentium 4 برای دسکتاپ و پردازنده‌های Pentium M برای لپ‌تاپ تولید می‌شدند. زمانی‌که کامپیوترها ۲۵۶ مگابایت رم داشتند، Windows XP SP2 جدیدترین سیستم‌عامل بازار بود.

NTDev، توسعه‌دهنده‌ی Tiny11، پیش‌تر موفق شده بود این نسخه از ویندوز ۱۱ را روی ۳۸۴ مگابایت رم اجرا کند. اعضای این گروه گفته‌اند که ویندوز ۱۱ روی سیستم ۳۸۴ مگابایتی به‌شدت کُند است؛ اما کار می‌کند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این خبر چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای ویندوز ۱۱ روی ۲۰۰ مگابایت رم صنعت سخت‌افزار را حیرت‌زده کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..