تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فریب زنان رشتی برای انجام کارهای زیبایی/ مرد شیاد اصلا متخصص زیبایی نبود +جزییات

به گزارش رکنا از گیلان، سرهنگ علی حیدرخواه، به تلاش‌های شبانه‌ روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم و برخورد با متخلفان و مجرمان اشاره کرد و اظهار داشت: امنیت و سلامتی مردم از خطوط قرمز پلیس است.

وی در ادامه گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان با انجام تحقیقات نامحسوس، استعلامات صورت گرفته و اقدامات پلیسی، یک مؤسسه پزشکی غیر مجاز را در منطقه گلسار شهرستان رشت شناسایی کردند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پلیس به همراه نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی با هماهنگی قضائی به آدرس مطب مورد نظر اعزام شد، افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد این مؤسسه توسط فردی با مدرک کارشناس مامایی افتتاح شده که متصدی آن بدون مدارک پزشکی با فریب مردم نسبت به انجام فعالیت‌های زیبایی غیرمجاز اقدام می‌کند. 

این مقام انتظامی اذعان داشت: متهم 36 ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و قضائی به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی معرفی شد.

سرهنگ حیدرخواه در پایان از شهروندان خواست، برای درمان به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

مرجان گودرزی /گیلان

منبع :روابط عمومی پلیس گیلان 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فریب زنان رشتی برای انجام کارهای زیبایی/ مرد شیاد اصلا متخصص زیبایی نبود +جزییات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..