تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسلحه ایرانی ناجی فاینورد؛ جهانبخش دوباره زنده شد

شب گذشته در رقابت‌های لیگ هلند، علیرضا جهانبخش بازیکن فاینورد در دیدار مقابل آیندهوون شاهکار به پا کرد و توانست در 28 دقیقه به عنوان یار تعویضی 2 گل به ثمر رساند و بازی باخته فاینورد را به تساوی کشاند.

درخشش بی نظیر جهانبخش باعث شد تا ستاره ایرانی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود. امروز رسانه های هلند به تمجید از ستاره ایرانی پرداخت.

نشریه «rijnmond» هلند در این زمینه نوشت: فاینورد در بازی حساس با آیندهوون از سلاح جدیدش رونمایی کرد و در زمان کوتاه موفق شد بازی باخت را به تساوی 2 بر 2 بکشاند.

علیرضا جهانبخش اسلحه ایرانی فاینورد در این بازی نقش فرشته نجات را برای فاینورد داشت تا با به ثمر رساندن دو گل بازی باخته را مساوی کند.

نشریه بین المللی فوتبال هلند هم یادی از دوران درخشان جهانبخش در سال های 2015 تا 2018 کرد که اوج درخشش ستاره ایرانی در لیگ هلند بود و بهترین بازیکن فصل شد.

این رسانه نوشت: علیرضا جهانبخش دوباره زنده شد. وینگر ایرانی یاد دوران طلایی خود به همراه آلکمار در لیگ هلند را زنده کرد و به نقش اول فاینورد تبدیل شد.

فاینورد با این تساوی با درخشش جهانبخش یک امتیاز گرفت تا با 43 امتیاز در صدر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسلحه ایرانی ناجی فاینورد؛ جهانبخش دوباره زنده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..