تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسایی: در فتنه اخیر،بیش از ۱۳۰ شهید از ناجا، گارد ویژه، بسیج و سپاه داشتیم / برخی عناصر داخلی به نظام، «خیانت» کردند / «اغتشاش فرهنگی»، ادامه دارد

حجت الاسلام والمسلمین حمید رسایی یک‌شنبه ۱۶ بهمن‌ ماه در پنجمین شب جشن انقلاب که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و به همت مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی در مسجد انصارالحسین(ع) خیابان انصارالحسین(ع) برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد رجبیه و دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سیاست‌مداران آمریکا پیش از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وعده می‌دادند که انقلاب اسلامی جشن چهل سالگی خود را نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: امروز به کوری چشم دشمنان در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و این جشن‌ها تا زمان ظهور امام زمان(عج) ادامه خواهد داشت.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن امروز به دنبال سست کردن عفاف و حجاب در کشور است، عنوان کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب عمل کنیم تا بتوانیم بازهم سیلی محکمی به دشمنان انقلاب اسلامی بزنیم.

وی با بیان اینکه دهه فجر امسال مهم‌تر از سال‌های گذشته است، خاطرنشان کرد: گستردگی و طراحی اغتشاشات اخیر در طول تاریخ انقلاب اسلامی بی‌سابقه بود ولی بازهم نتوانست به اهداف خود برسد که نشان از پویایی و حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین رسایی با اشاره به اینکه ملت ایران توانست مهندسی خوب دشمن را بی‌نتیجه بگذارد، مطرح کرد: دشمن افکارسنجی گسترده‌ای را از ماه‌ها پیش از اغتشاشات در میان مردم ایران انجام داده بود و به این جمع بندی رسیده بود که انقلاب اسلامی از دید مردم سرنگون شدنی نیست.

وی اضافه کرد: به همین دلیل دشمن طراحی‌ای انجام داد تا مردم به این باور در اذهان خود برسند که جمهوری اسلامی سرنگون شدنی است و سپس وارد فاز عملیاتی شوند.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن برای تحقق هدف خود برنامه‌ریزی را روی ستون اصلی انقلاب اسلامی یعنی ولایت فقیه انجام داد، تصریح کرد: پیش از اغتشاشات رسانه‌های آمریکایی و متاسفانه برخی از شخصیت‌های داخلی شایعاتی در خصوص مقام معظم رهبری منتشر کردند.

وی با اشاره به اینکه انتشار چنین شایعاتی از زمان صدر اسلام وجود داشته است، یادآور شد: دشمنان اسلام از زمان جنگ‌های بدر و صدر اسلام برای تضعیف سپاه اسلام شایعه فوت رهبران را انتشار می‌دادند.

حجت الاسلام والمسلمین رسایی با بیان اینکه در هیچ کدام از فتنه‌های گذشته شاهد بروز چنین رفتارهای خشونت آمیز علیه نیروهای امنیتی نبودیم، ابراز کرد: در این جریانات بیش از ۱۳۰ شهید از نیروهای انتظامی، گارد ویژه، بسیج و سپاه داشتیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی این اتفاق از مدت‌ها قبل انجام شده بود، بیان کرد: در این برنامه‌ریزی اهداف مختلفی ازجمله ایجاد تردید در دل نیروهای امنیتی، وادار کردن نیروهای امنیتی به اقدام متقابل و ... دنبال می‌شد.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه الفاظ رکیک جنسی در شعارهای این اغتشاشات خودنمایی می‌کرد، اظهار داشت: متاسفانه این اشعار که حتی بی‌حیاترین افراد آن را به زبان نمی‌آوردند، در دانشگاه‌ها توسط دانشجویان دختر و پسر سرداده می‌شد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت بیش از یک میلیون فراخوان در فضای مجازی منتشر شد، عنوان کرد: طبق آمارهای گرفته شده تمام افرادی که در این اغتشاشات شرکت کردند به ۳۰۰ هزار نفر نمی‌رسید.

حجت الاسلام والمسلمین رسایی افزود: مردم ایران پای این اغتشاشات نبودند، اگرچه این به معنای این نیست که مردم گلایه و یا اعتراضی ندارد ولی انقلاب اسلامی را بیش از طراحان این اغتشاشات قبول دارند.

وی با بیان اینکه ملت ایران میان دین‌داری و بی‌دینی، دین‌داری را قبول می‌کنند، مطرح کرد: مردم نیز در این اغتشاشات همراهی نمی‌کردند چراکه تمام شعارها بر پایه بی‌دینی طراحی شده بود.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این جریانات دشمن نیاز به خون داشت و از جریان مهسا امینی و کشته‌سازی‌ها آغاز شد، خاطرنشان کرد: البته برخی از عناصر داخلی با دیر انتشار دادن فیلم‌های عدم ضرب و شتم مهسا امینی به نظام خیانت کردند.

وی با بیان اینکه این کشته‌سازی‌ها نیز با برنامه‌ریزی بوده است، تصریح کرد: تمام افرادی که در این پروژه کشته‌سازی بودند از میان دختران جوانی بودند که بحران‌ها و آسیب‌های بسیاری در خانواده‌های خود داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین رسایی با اشاره به اینکه نباید مردم در حوزه امر به معروف و نهی از منکر کوتاهی داشته باشند، یادآور شد: البته این امر به معروف و نهی از منکر به معنای برخورد تند و پرسروصدا نیست بلکه می‌توان با تذکر لسانی آرام به این واجب عمل کرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه بسیاری از نهادهای فرهنگی در موضوع حجاب بی‌کار هستند، ابراز کرد: متاسفانه سبک زندگی حرامی با عنوان برهنگی و بی‌حجابی درحال ترویج است که باید مقابل آن ایستادگی کرد.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اغتشاش خیابانی تمام شده ولی اغتشاش فرهنگی ادامه دارد که امروز باید با آن مقابله کنیم.

وی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی انگیزه کشف حجاب نیست، بیان کرد: کشف حجاب را بیش‌تر در شمال شهرها و در میان افرادی که هیچ مشکل اقتصادی ندارند شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسایی: در فتنه اخیر،بیش از ۱۳۰ شهید از ناجا، گارد ویژه، بسیج و سپاه داشتیم / برخی عناصر داخلی به نظام، «خیانت» کردند / «اغتشاش فرهنگی»، ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..