تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای جنجالی مدیر باشگاه استقلال غوغا کرد

ادعای جنجالی مدیر باشگاه استقلال غوغا کرد

حجت کریمی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در صحبتی درباره اینکه شایعه برکناری فتح‌الله‌زاده از کجا مطرح شده اظهار داشت: «ما حواسمان جمع است و کاملا متوجه برخی شیطنت‌ها هستیم اما به هیچ عنوان از اقدامات در نظر گرفته شده برای پیشبرد اهدافمان در استقلال توقف نمی‌کنیم چون می‌دانیم چه کسانی از نتیجه گیری استقلال ناراحتند».

وی افزود: «از طریق بخش حقوقی باشگاه این ماجرا را پیگیری می‌کنیم تا چرایی این موضوع و اینکه چه افرادی این شایعات را درباره کادر مدیریتی باشگاه منتشر می‌کنند متوجه شویم».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای جنجالی مدیر باشگاه استقلال غوغا کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..