تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه و طالع‌بینی دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱؛ بهتر است راه خودتان را بروید

فال روزانه و طالع‌بینی؛ امروز در حیطه‌ی عشق با مقداری شک و تردید روبه‌رو می‌شوید. شاید این تردید شما را وادارد در انگیزه‌های واقعی شریک احساسی‌تان عمیق‌تر کندوکاو کنید.

فرادید| امروز یک روز بسیار رویایی است. وقتی دو سیاره‌ی عطارد و نپتون هم‌راستا می‌شوند، درک یا اتصال با شهودتان می‌تواند دشوار شود. بنابراین، باید همرنگ جماعت شوید و ببینید چه نوع انرژی در نتیجه‌ی این هم‌راستایی حاصل خواهد شد.

حس و حال نپتون ممکن است شما را به شدت کج‌خیال یا خسته کند، به همین دلیل بهتر است راه خودتان را بروید و برای دیگران مشکل‌ساز نشوید، حتی اگر برای انجام آن دچار وسوسه شده‌اید.

جروبحث درست و اصولی هم شاید برای حل مشکلات کنونی شما کافی نباشد. احتمال دارد برای حل مشکلات صبرتان هم تمام شده باشد. خوشبختانه، منطق محض تنها استراتژی شما نیست. بهتر است به حس غریزی‌تان اعتماد کنید و پرسش‌ها را به بعد موکول کنید. شاید احتیاج باشد به مناسبات قدرت رسیدگی کنید، دست‌کم موضع‌گیری کنید!

امروز در حیطه‌ی عشق با مقداری شک و تردید روبه‌رو می‌شوید. شاید این تردید شما را وادارد در انگیزه‌های واقعی شریک احساسی‌تان عمیق‌تر کندوکاو کنید. خوشبختانه، توانایی شما برای یافتن راه‌حل‌های عملی برای عبور از موانع بیشتر خواهد شد.

به این فکر کنید که آیا سوءظن‌های شما برآمده از حقیقت است یا ترس؟ این پرسش مفیدی است که در حال حاضر باید از خودتان بپرسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه و طالع‌بینی دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱؛ بهتر است راه خودتان را بروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..