تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهردار مشهد مقدس تا پایان امسال انتخاب می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سیدابراهیم علیزاده با بیان اینکه شورای اسلامی شهر بنا به شرایط پیش آمده، به سرعت وارد فرآیند انتخاب سرپرست شهرداری شد، اظهارکرد: برهمین اساس، جمع‌بندی اعضای شورای اسلامی شهر در اسرع وقت صورت گرفت و سرپرست شهرداری مشهد مقدس انتخاب گردید.
وی افزود: پس از انتخاب سرپرست، آنچه مسلم بوده این است که وارد فرآیند انتخاب «شهردار» شویم چراکه براساس قانون، سرپرست شهرداری، در مدت 3 ماه می‌تواند اداره شهر را عهده‌دار باشد و این حکم برای بازه زمانی مذکور معتبر است.
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه گزینه‌هایی برای تصدی سمت «شهردار مشهدالرضا(ع)» مطرح و اسامی نیز عنوان شده، گفت: از بین اسامی مطرح و عنوان شده می‌توان به افرادی چون جواد اصغری، سرپرست کنونی شهرداری مشهد مقدس و چهره‌های شناخته شده در عرصه مدیریت شهری اشاره داشت.
علیزاده تصریح کرد: باید توجه داشت که برخی از اعضای شورای اسلامی شهر نیز ممکن است خود برای تصدی سمت «شهردار» اعلام آمادگی کنند.
وی گفت: درحال حاضر، با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال، شاهد برگزاری فشرده جلسات کمیسیون‌های تلفیق و برنامه و بودجه هستیم؛ با این وجود، پیش از آغاز سال نو، شهردار مشهد مقدس انتخاب خواهد شد تا اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های شورای ششم در سال جدید، با قوت و شدت بیشتری اجرایی و دنبال شود.
علیزاده افزود: شرایط مشهد مقدس در آغاز سال نو و ایام نوروز متفاوت از سایر شهرهای کشور است؛ از یکسو استقبال از بهار را که یکی از مشخصه‌های نوروزی مشهد محسوب می‌شود، داریم و از سوی دیگر باید به شکل مطلوب و درخور، میزبانی از زوار رضوی را داشته باشیم؛ برهمین اساس، سرپرست شهرداری مشهد در مدت 3 ماهه ماموریت خود قطعا مشغول خدمت‌‍رسانی خواهد بود و امیدوارم در این فاصله، انتخاب و مراحل قانونی برای صدور حکم شهردار منتخب از سوی وزیر کشور طی ‌شود.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهردار مشهد مقدس تا پایان امسال انتخاب می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..