تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وریا غفوری از فوتبال خداحافظی کرد؟

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال اگر چه ممکن است خداحافظی قریب الوقوعی از فوتبال داشته باشد، اما هنوز در نهایی کردن این تصمیم به قطعیت نرسیده است. تصحیح یک خبر درباره وریا غفوری

آفتاب‌‌نیوز :

در پی انتشار خبری مبنی بر خداحافظی وریا غفوری از فوتبال، سایت وزش سه نوشته است که این تصمیم هنوز به صورت قطعی رخ نداده و وریا که شرایط بازی در تیم‌هایی که در بازار نقل و انتقالات زمستانی مذاکره کرده را به دست نیاورده، شاید بتواند همچنان به فوتبال ادامه دهد.

این بازیکن سنندجی در فصل نقل و انتقالات زمستانی، شایعاتی درباره حضور وی و انتقالش به تیم‌هایی مانند تراکتور، پیکان و حتی هوادار تهران شنیده می‌شد که در نهایت هیچ کدام از این شایعات به واقعیت تبدیل نشد تا وریا در صورت فراهم نشدن شرایط، تصمیم به خداحافظی بگیرد.

با این حال، ممکن است این تصمیم وی فعلا نهایی نشود چرا که او به عنوان بازیکن آزاد و با رفع موانع، شاید بتواند به فوتبال خود ادامه بدهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وریا غفوری از فوتبال خداحافظی کرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..