تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر کشور: صاحبان واتساپ و اینستاگرام هنوز به ما پاسخ نداده‌اند!

وزیر کشور گفت: صاحبان ۲ شبکه اینستاگرام و واتساب هنوز جواب روشنی برای انجام تعهدات خودشان در از سرگیری این شبکه‌ها ندادند.

آفتاب‌‌نیوز :

احمد وحیدی عصر یکشنبه در حاشیه همایش دهیاران مازندران در ساری در جمع خبرنگاران افزود: صاحبان این شبکه‌ها اگر برابر چارچوب مشخص شده عمل کنند، وزارت ارتباطات نیز برابر تکالیف عمل می‌کند.

وزیر کشور به دغدغه‌های پسماند استان مازندران نیز اشاره کرد و گفت: کار‌های پروژه زباله سوز ساری در حال پیگیری است و پیمانکار در حال انجام کار است که باید سرعت بیشتری به کارش ادانه دهد.

وحیدی با بیان این که مساله پسماند حوزه بابل و آمل نیز از دغدغه جدی مازندران است، ادامه داد: بازدید‌های متعددی از این ۲ حوزه شده است، که باید با همت استانداری مازندران و شهرداری‌ها حل و فصل شود.

وزیر کشور تصریح کرد: وزارت کشور حمایت خاصی را در بودجه سال آینده برای رفع مشکل پسماند مازندران دیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر کشور: صاحبان واتساپ و اینستاگرام هنوز به ما پاسخ نداده‌اند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..