تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




(تصاویر) اینتگرا؛ هوندا چینی زیبا در همکاری با گاک

اینتگرا یکی از محبوب‌ترین برند‌ها در مجموعه هوندا است که از سال ۱۹۸۹ تا کنون روی خط تولید قرار دارد. محصولات اینتگرا در بازار آمریکا با برند آکورا حضور داشته اند و معمولا نماینده یک خودروی اسپرت شهری هستند.

اینتگرا از منظر کلاس بدنه، پلتفرم متنوعی محسوب می‌شود، زیرا طی دوره‌های حضور در خط تولید در نمونه‌های لیفت بک کوپه ۳ درب، سدان ۴ درب، سدان ۴ درب هاردتاپ و ۵ درب لیفت بک تولید شده است.

اینتگرا از می ۲۰۲۲ وارد نسل پنجم خود شده که البته نسخه ویژه بازار چین آن تفاوت‌های ظاهری با مدل بازار جهانی دارد.

اما جدیدترین خبر در رابطه با هوندا اینتگرا به ارائه نسخه ویژه بازار چین مربوط می‌شود که البته تصاویری محدودی از آن موجود است. این خودرو، اینتگرا هاچ بک نامگذاری شده و همانطور که از نام مشخص است یک ۵ درب در کلاس هاچ بک است که در همراهی با شریک چینی هوندا یعنی گاک تولید می‌شود.

براساس اطلاعات موجود، نسخه هاچ بک جدید و همینطور سدان اینتگرا ویژه بازار چین براساس پلتفرم نسل یازدهم هوندا سیویک توسعه یافته اند. براساس تصمیم هوندا، اینتگرا هاچ بک چین در ۲ تریم ارائه خواهد شد. نسخه هیبرید که از پیشرانه ۲ لیتری استفاده می‌کند و ۱۴۱ اسب بخار خروجی و ۱۸۶ نیوتن متر گشتاور دارد.

اما قسمت داغ‌تر خبر محصول چینی هوندا به تریم هاچ بک ۲۴۰ توربو مربوط می‌شود. این نسخه از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با ۱۸۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر استفاده می‌کند که این مجموعه با جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا نمونه سی وی تی قابل سفارش است.

استفاده از عدد گشتاور در نامگذاری این هوندا در نوع خود جالب توجه است، زیرا معمولا از حجم موتور یا اسب بخار برای کدگذاری عددی در نام‌ها استفاده می‌شود، اما اینجا پای گشتاور به میان آمده است!

نسخه توربو اینتگرا تفاوت‌های ظاهری با مدل هیبرید دارد که از جمله باید به اسپویلر کوچک و دیفیوزر با دو خروجی کرومی اگزوز در قسمت عقب اشاره کرد. همچنین برای این تریم امکان تم دو رنگ (رنگ متفاوت سقف و دستگیره درب‌ها با بدنه) در نظر گرفته شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «(تصاویر) اینتگرا؛ هوندا چینی زیبا در همکاری با گاک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..