تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژگی‌های خاص بالون نظارتی چین که با موشک آمریکایی منهدم شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در عصری که ماهواره‌های مداری به قدری پیشرفته هستند که می‌توانند اشیایی به اندازه خودروها را از فضا تشخیص دهند، یک بالون جاسوسی ممکن است کمی محسوس به نظر برسد. آنها ابزار برجسته ای برای شناسایی در طول جنگ سرد بودند و حتی به شکل اساسی تر برای جمع آوری اطلاعات در جنگ های ناپلئونی بیش از ۲۰۰ سال پیش مورد استفاده قرار گرفتند.

عکس| شی مرموز در آسمان آمریکا؛ بالون‌های نظارتی چه هستند؟

این دستگاه‌ها بادکنک‌های سبک وزنی هستند که با گاز، معمولا هلیوم، پر شده و به یک قطعه تجهیزات جاسوسی مانند دوربین دوربرد متصل می‌شوند.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

227227




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژگی‌های خاص بالون نظارتی چین که با موشک آمریکایی منهدم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..