تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این استقلالی‌ها عاشق ساپینتو شدند

این استقلالی‌ها عاشق ساپینتو شدند

اتفاقات مربوط به جر و بحث عضو کادر فنی تیم مس کرمان با ساپینتو در نهایت منجر به اخراج سرمربی پرتغالی استقلال شد اما کاری که ساپینتوکنار محوطه فنی و روی پیست تارتان انجام داد باعث شد تا محبوبیتش نزد هواداران استقلال به ویژه استقلالی های کرمانی بیشتر شود.

سرمربی پرتغالی استقلال بعد از دیدن کارت قرمز در دست داور که حکم اخراجش را اعلام کرد به سمت طرفداران استقلال در گوشه استادیوم رفت و با مشت های گره کرده پیروزی تیمش را با آنها جشن گرفت. این اقدام باعث شد هواداران استقلال در کرمان به شدت او را تشویق کنند و در حمایت از سرمربی تیم محبوب‌شان بیرون از استادیوم اتوبوس استقلال را تا هتل اسکورت کرده و در نهایت جلوی در ورودی هتل ساپینتو را مورد تشویق و حمایت خودشان قرار بدهند.

ساپینتو طی این هفت ماه گذشته ثابت کرده در بحث رابطه برقرار کردن با هواداران تبحر زیادی دارد و در حال حاضر جایگاه ویژه ای برای خودش در بین هواداران استقلال در کرمان ایجاد کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این استقلالی‌ها عاشق ساپینتو شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..