تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولد 88 سالگی بزرگ آقای ایران و آوازخوانی خیلی خاصش در این سن + فیلم

علی نصیریان متولد 15 بهمن 1313 در تهران است. او بعد از 3 سال تحصیل در هنرستان هنرپیشگی در سال 1335 اولین نمایشنامه اش را نوشت در ادامه در سال 1342 یک بورسه مطالعه تئاتر در کشور آمریکا را دریافت کرد و توانست به مدت شش ماه آنجا تحصیل کند و یاد بگیرد. وی در سال 1348 با فیلم گاوداریوش مهرجویی اولین تجربه اش جلوی دوربین را بدست آورد. بعد از انقلاب با پروژه طولانی هزار دستان به تلویزیون بازگشت. علی نصیریان برای نسل جدید با سریال میوه ممنوعه سال 1385 شناخته شد و با نقش آقا بزرگ سریال شهرزاد سال 94 نشان داد محبوبیت او بی دلیل نیست.

به تازگی ویدئویی از آواز خوانی او در روز تولد 88 سالگی اش در شبکه های اجتماعی تحسین مخاطبین را برانگیخته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولد 88 سالگی بزرگ آقای ایران و آوازخوانی خیلی خاصش در این سن + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..