تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایرانیان تگزاس و زندگی در این شهر

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بنا به گزارش IranianRealtor.org، بسیاری از مهاجران ایرانی آمریکا را برای زندگی انتخاب می‌کنند و دلایل آنها برای انتخاب این کشور و ایالت‌های آن می‌تواند فرار از مشکلات، یافتن مکان بهتر برای زندگی، دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی بهتر، فرار از فقر، دستیابی به فرصت‌های شغلی بیشتر و مواردی از این دست باشد.

یکی از ایالت‌های خوب آمریکا برای زندگی، ایالت تگزاس است و ایرانیان بسیاری نیز در شهرهای این ایالت زندگی می‌کنند. از سال ۲۰۱۷، تگزاس رشد جمعیتی بیش از ۳۷۹۰۰۰ نفر را تجربه کرده است که آن را به یکی از ایالت‌های آمریکا تبدیل کرده که سرعت بالایی در رشد دارد. علی‌رغم ادعای رایج مبنی بر اینکه همه افرادی که به تگزاس مهاجرت می‌کنند به دنبال خروج از کالیفرنیا هستند، تنها اهالی کالیفرنیا نیستند که به این شهر مهاجرت می‌کنند و می‌توان افرادی را در این ایالت یافت که از دیگر ایالت‌های آمریکا نیز به سمت این منطقه آمده‌اند.

مسلما هر شهر و ایالتی مزایا و معایب خاص خود را برای زندگی دارد و ایرانیانی که به دنبال زندگی در ایالتی مانند تگزاس هستند، قبل از هر تصمیم باید این مزایا و معایب را پیدا و آنها را بررسی کنند.

خرید خانه در تگزاس

تگزاس از جمله ایالت‌های پرجمعیت و البته متنوع در قومیت است. حضور بسیاری از قومیت‌ها در این ایالت به اوایل شکل‌گیری آن برمی‌گردد. در اوایل قرن بیست و یکم، جمعیت آفریقایی آمریکایی، کمی کمتر از یک هشتم کل جمعیت ایالت، در بخش‌های مرکزی شهرهای بزرگ‌تر مستقر بودند و بیش از دو پنجم آمریکایی‌های آفریقایی تبار در دالاس و هیوستون زندگی می‌کردند. این دو شهر همچنین میزبان تعداد زیادی ایرانی نیز است و می‌توان گفت بخش بزرگی از جمعیت ایرانیان تگزاس، در این شهرها به کار، تحصیل و زندگی مشغول هستند. از جمله مزایای زندگی در تگزاس که باعث شدند بسیاری از ایرانیان این بخش از آمریکا را برای زندگی انتخاب کنند، عبارت‌اند از:

فرصت‌های شغلی بسیار هزینه زندگی مقرون به صرفه آب و هوای گرم در تمام طول سال تنوع و رشد جمعیت زندگی خانوادگی و دوستانه حمل و نقل متمرکز مقررات دولتی کمتر بدون مالیات بر درآمد رشد اشتغال و بازیابی تفریحات سرگرم کننده مکانی عالی برای غذادوستان بازار مسکن قابل توجه (در اکثر مناطق)

مزیت آخر، بحث خرید خانه را به یکی از بحث‌های داغ در این ایالت و شهرهای آن تبدیل کرده است و به همین خاطر نیز، شاهد تعداد زیادی مشاور املاک ایرانی در تگزاس هستیم.

چگونگی خرید خانه در تگزاس ایرانیان تگزاس و زندگی در این شهر

Figure 2چگونگی خرید خانه در تگزاس

ما اینجا فهرستی از ۱۱ مرحله خرید خانه در تگزاس را آورده‌ایم که باید آنها را در این روند دنبال کنید. به این ترتیب، با آگاهی از میزان بودجه و پیدا کردن ملک ایده‌آل خود، می‌توانید روند زیر را برای خانه‌دار شدن طی کنید:

کسب امتیاز اعتباری مورد نیاز برآورده کردن الزامات درآمدی بررسی الزامات پیش پرداخت دریافت نامه‌ی تایید برای مذاکره تعیین توان پرداختی بررسی انواع مدل‌های وام جستجو و پیدا کردن مشاور املاک قابل اعتماد در منطقه آغاز جستجوی ملک ارائه‌ی پیشنهاد کتبی بازرسی و ارزیابی ملک بستن قرارداد و دریافت کلید خانه هزینه‌های خرید و اجاره ملک در تگزاس

متوسط قیمت خانه در تگزاس ۳۵۰۰۰۰ دلار است که حدود ۸ درصد کمتر از میانگین ملی آمریکا است که نزدیک به ۳۸۰۰۰۰ دلار است. در همین حال، متوسط اجاره ماهانه برای یک آپارتمان دو خوابه تقریباً ۴ درصد کمتر از میانگین ملی آمریکا است و تقریباً ۱۳۰۰ دلار است.

با چنین قیمت‌‌هایی، همه به این فکر می‌کنند که چرا زودتر این ایالت را برای زندگی انتخاب نکردند! خوب، فراموش نکنید، هزینه زندگی و خرید خانه در تمام تگزاس یکسان نیست. وقتی عوامل تاثیرگذار بر کل هزینه مسکن را در نظر بگیرید، ممکن است به این نتیجه برسید که هزینه خرید و اجاره خانه در این ایالت متغیر است! تفاوت هزینه‌ها برای خرید اجاره خانه در شهرهای مختلف تگزاس به شرح زیر است:

شهر میانگین قیمت خانه میانگین اجاره آپارتمان آستین (Austin) ۴۰۹,۰۷۹ دلار ۱,۵۸۳ دلار دالاس (Dallas) ۳۸۷,۳۷۹ دلار ۱,۵۹۸ دلار هیوستون (Houston) ۳۱۶,۹۰۴ دلار ۱,۰۹۵ دلار سن انتونیو (ٰSan Antonio) ۲۸۵,۰۷۳ دلار ۱,۳۸۲ دلار آماریلو (ٰAmarillo) ۲۱۳,۹۰۵ دلار ۹۱۲ دلار بهترین شهرهای تگزاس برای زندگی

وقتی صحبت از تگزاس به میان می‌آید، اولین تصویری که در ذهن همگان نقش می‌بندد تصویری از یک مرد گاوچران همراه با چکمه‌های گاوچران، مزارع عظیم، باربیکیوهای بزرگ، شهرهای بزرگ و دوئل‌های بی پایان است. این ایالت از ایالت‌های وسیع و بزرگ آمریکا است و علاوه بر وسعت خود آن، باقی مکان‌ها مانند جاده‌ها، مراکز خرید و خانه‌ها نیز در این ایالت بسیار بزرگ هستند!

تگزاس یکی از پرجمعیت‌ترین ایالت‌های آمریکا است که رشد بالایی نیز در رشد دارد. هر ساله صدها هزار نفر به تگزاس نقل مکان می‌کنند زیرا فرصت‌های شغلی عالی‌ای برای ارائه دارد و همچنین زندگی در آن مقرون به صرفه است.

خرید خانه در تگزاس

Figure 3بهترین محله‌های تگزاس برای زندگی

از جمله مواردی که بسیاری از افراد در زمان خرید خانه در ایالت تگزاس به آن بسیار دقت می‌کنند، شهرهایی است که تمام ویژگی‌های یک شهر خوب برای زندگی را دارند. به عنوان مثال، بهترین مدارس در آن وجود داشته باشد، دسترسی به وسایل نقلیه عمومی در آن راحت باشد، خانه در آن بسیار گران نباشد و دسترسی به فروشگاه‌ها و مراکز خرید نیز آسان باشد. برخی از این شهرها عبارت‌اند از:

Brownsville Amarillo El Paso Corpus Christi San Antonio College Station Fort Worth Houston Austin

مسلما هر کدام از این محل‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و برای اینکه بتوانید بهترین محل را برای زندگی در ایالت تگزاس انتخاب کنید، باید به این پی ببرید که از محل زندگی خود چه انتظاراتی دارید و بعد بر اساس مهم‌ترین موارد، یکی از این موارد را برای زندگی انتخاب کنید. فراموش نکنید که برای خرید خانه حتما سراغ بهترین مشاوران املاک ایرانی بروید، چرا که راحت‌تر می‌توانید با هم‌وطن خود ارتباط برقرار کنید و مشکلی از نظر زبان انگلیسی نخواهید داشت.

منبع: www.IranianRealtor.org




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایرانیان تگزاس و زندگی در این شهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..