تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه سه خدمت رایگان به مشترکان استان سمنان از طریق اپلیکیشن برقِ من

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مهدی پاک طینت گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر، مشترکان برق می توانند صرفاً از طریق اپلیکیشن "برقِ من" و در قسمت خدمات مشترکین به صورت غیرحضوری، این سه خدمت را به صورت رایگان به انجام برسانند.

وی یادآور شد: در بازه زمانی ذکر شده ، " تغییر مکان داخلی لوازم اندازه گیری انشعاب تک فاز خانگی در صورت دارا بودن شرایط فنی"، " تغییر مالکیت اشتراک تک فاز خانگی" و " آزمایش لوازم اندازه گیری انشعاب تک فاز خانگی" ، به عنوان خدماتی محسوب می شوند که مشترکان استان می توانند از آن رایگان بهره مند شوند.

پاک طینت اضافه کرد: کلیه خدمات فروش و پس از فروش انشعاب برق در سطح استان سمنان به صورت غیرحضوری و الکترونیکی ارائه می شود و متقاضیان و مشترکان برق می توانند برای اخذ خدمات موردنظر، اپلیکیشن برقِ من را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب نموده و در قسمت خدمات مشترکین، با ثبت و درج مستندات لازم، خدمت مربوطه را به انجام برسانند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه سه خدمت رایگان به مشترکان استان سمنان از طریق اپلیکیشن برقِ من»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..