تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با این ترفندها موهایتان را در خانه ویتامینه کنید

Add these ingredients to your shampoo for healthier hair | Be Beautiful India
به نقل از مجله دلتا: ویتامینه کردن مو در خانه شما را از رفتن به آرایشگاه و هزینه‌های زیاد نجات می‌دهد. موهای سر در اثر رنگ‌کردن یا استفاده از دستگاه‌های حالت‌دهنده مو دچار آسیب می‌شوند. یکی از راه‌های درمان و احیای موهای آسیب‌دیده، ویتامینه کردن مو در منزل است. این کار به‌راحتی به شما کمک می‌کند تا موهای آسیب‌دیده خود را با استفاده از وسایل موجود در خانه احیا کنید. 

بیشتر بخوانید: فواید معجزه‌آسای این داروی گیاهی برای پوست و مو

ویتامینه کردن مو در خانه به کمک ماسک روغن نارگیل


Is coconut oil healthy to use? Will coconut oil help with weight loss? - Unlock Food
روغن نارگیل نه‌تنها برای پوست بلکه در سلامت موها هم نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. روغن نارگیل به‌خاطر دارابودن اسیدهای چرب و ویتامین E به‌راحتی جذب موها شده و در تقویت ساقه آن اهمیت بسیاری دارد. برای ویتامینه کردن مو در خانه به کمک ماسک روغن نارگیل لازم است ۱۰ دقیقه قبل از حمام مقداری از روغن نارگیل را روی تمام ساقه‌های موی خود ماساژ داده و بعد از آن با آب ولرم به‌خوبی شست‌وشو دهید.

ویتامینه کردن مو در خانه به کمک عسل و شیر


Apply Milk & Honey On Hair - FashionBuzzer.com
اگر مدتی است موهای شما به هر دلیلی ظریف و شکننده شده برای درمان آسیب‌های آن و ویتامینه کردن مو در خانه ترکیبی از مخلوط شیر و عسل را تهیه کنید. عسل حاوی مقدار زیادی کراتین است که به تقویت مو کمک کرده و از شکنندگی آن‌ جلوگیری می‌کند. جهت استفاده از این روش خانگی برای ویتامینه کردن موها در منزل تنها دو فنجان شیر را با دو قاشق غذاخوری عسل مخلوط کرده و ۲۰ دقیقه قبل از حمام روی موهای خود قرار دهید، سپس موهایتان را با آب ولرم و شامپو شست‌وشو دهید.

ویتامینه کردن مو در خانه با استفاده از ماست


Trust Ayurveda and wash your hair with yogurt to get shiny, strong tresses | HealthShots
متخصصین معتقدند که اسیدلاکتیک موجود در ماست به آبرسانی موها کمک می‌کند. همچنین با مرطوب کردن مو در جلوگیری از ایجاد موخوره نقش مهمی را بر عهده دارد. استفاده از ماست، به ازبین‌بردن پوست مرده سر کمک کرده و در نتیجه باعث می‌شود اکسیژن بیشتری به ریشه موهای شما برسد. شما می‌توانید ماسک ماست را با انواع مختلفی از مواد موجود در خانه ‌مانند عسل یا آووکادو برای تقویت بیشتر ترکیب کنید. برای تهیه ماسک ماست جهت ویتامینه کردن مو در منزل کافی است، یک فنجان ماست را با یک قاشق غذاخوری روغن‌زیتون مخلوط کرده و به مدت ۱۰ دقیقه روی موها قرار دهید و سپس موهای خود را با آب ولرم بشویید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با این ترفندها موهایتان را در خانه ویتامینه کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..