تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوانندگانی که در مراسم گرمی امسال اجرا دارند، مشخص شدند

اجراهای مراسم گرمی
به نقل از وقت صبح: مراسم گرمی امسال در تاریخ 5 فوریه در سالن کریپتو لس آنجلس، با حضور خوانندگان مشهور صنعت موسیقی برگزار خواهد شد.

هری استایلز خواننده محبوب سبک پاپ و عضو سابق گروه وان دایرکشن جدیدترین خواننده‌ای است که به لیست اجرا کنندگان در مراسم گرمی 2023 اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: خواننده‌ای که حسرت همکاری با بیلی آیلیش به دلش ماند

Why critics are upset by Harry Styles' Gucci campaign - Los Angeles Times
هری استایلز همچنین در این مراسم نامزد دریافت 6 جایزه بخاطر آخرین آلبوم خود است. این آلبوم به نام خانه هری در ماه می سال 2022 منتشر شده است. خانه هری سومین آلبوم استودیویی این خواننده بریتانیایی است. اعضا باقی مانده از گروه وان‌ دایرکشن در سال 2015 برای همیشه از یکدیگر جدا شده و به صورت انفرادی به فعالیت حرفه‌ای خود ادامه دادند.

آلبوم هری استایلز دومین آلبوم موفق سال در هفته اول انتشار خود بود. جایگاه بهترین آلبوم سال به آلبوم نیمه شب‌ها از تیلور سوئیفت تعلق دارد. خوانندگان مشهور دیگری که به طور قطعی در این مراسم اجرا خواهند کرد، لیزو و سم اسمیت هستند.

لیزو نامزد چند جایزه

لیزو که در سال‌های اخیر به اوج شهرت و موفقیت رسیده است نیز نامزد دریافت 5 جایزه مختلف شده است. این خواننده 34 ساله تا به حال برنده 3 جایزه گرمی بوده است.

Sam Smith's “I'm Not Here to Make Friends” music video causes controversy for its sexual nature – 97.9 WRMF
سم اسمیت خواننده مشهور بریتانیایی نیز که تا به حال برنده 4 جایزه گرمی شده است آهنگ مشهور خود به نام «نامقدس» را به همراه خانم رپر کیم پتراس اجرا خواهد کرد.

بر طبق شایعات مری جی بلایژ خواننده 52 ساله آمریکایی، برندی کارلی، لوک کومز و استیو لیسی نیز از دیگر خوانندگانی هستند که در این مراسم اجرا خواهند کرد. این مراسم شامل اجراهای دیگری نیز خواهد بود که در طی هفته اعلام خواهند شد.

ستارگانی که در مراسم حضور نخواهند داشت!


Beyoncé Will Change 'Heated' Lyrics After 'Ableist Slur' Criticism - The New York Times
با این حال خوانندگان مشهوری مانند بیانسه و ادل که امسال به صنعت موسیقی بازگشتند در میان این اجرا کنندگان نخواهند بود. با این حال که این دو خواننده مشهور نامزد دریافت جایزه در این مراسم هستند، با این حال امکان دارد نتوانند برای دریافت جوایز خود در مراسم حضور پیدا کنند.

بیانسه با 88 نامزدی گرمی رکورد بیشترین تعداد نامزدی در این جوایز را به خود اختصاص داده است. همسر او جی زی نیز همین تعداد نامزدی را به خود اختصاص داده است!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوانندگانی که در مراسم گرمی امسال اجرا دارند، مشخص شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..