تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت طلا، دلار، سکه و ارز امروز ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ + جدول

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۵۹ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۸ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱۸۶۵ دلار است.

علاوه بر این، در صرافی‌ها در لحظه انتشار این گزارش، قیمت دلار ۴۳ هزار و ۱۵۱ تومان و قیمت یورو ۴۶ هزار و ۸۲۶ تومان اعلام شده است. بنا به دستور بانک مرکزی از ۴ بهمن دلار و یورو توافقی از معاملات بازار متشکل حذف شده است.

قیمت ارز

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار

43 هزار و 151

قیمت یورو

46 هزار و 826

قیمت سکه

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  22 میلیون و 200 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

23 میلیون و 800  هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

14 میلیون و 300 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

9 میلیون و 400 هزار

قیمت سکه گرمی

4 میلیون و 900 هزار

قیمت طلا

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

2 میلیون و 59 هزار

مثقال طلا

8 میلیون و 920  هزار

انس طلا(دلار)

1865




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت طلا، دلار، سکه و ارز امروز ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ + جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..