تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال جدایی نوراللهی از الاهلی قوت گرفت

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایسنا، احمد نوراللهی فصل دوم حضور خود در الاهلی را تجربه می‌کند و همواره در ترکیب اصلی تیم به میدان رفته است با این حال صفحه "منبر الکرة الإماراتیة" از احتمال قرار گرفتن این بازیکن ایرانی در فهرست فروش الاهلی سخن به میان آورد.

این رسانه اماراتی نوشت که ژاردیم از بین احمد نوراللهی، عزیز گانیف و دنایر به زودی یک بازیکن را در فهرست فروش قرار خواهد تا زمینه برای جذب یک بازیکن بزرگ خارجی جذب شود.

الاهلی در فصل جاری لیگ امارات نتایج خوبی به دست آورد و در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. این تیم برای ادامه صدرنشینی خود به دنبال جذب یک هافبک بازیساز خارجی است و به همین خاطر احتمال جدایی نوراللهی از این تیم زیاد است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال جدایی نوراللهی از الاهلی قوت گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..