تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴ کشته طی درگیری مسلحانه در یک عروسی

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایرنا، در این مراسم شماری از اهالی روستا که چند نفر از وابستگان عروس و داماد هم در بین آن‌ها بودند، بر سر یک اختلاف قدیمی با هم درگیر شدند که در طی این درگیری چهار نفر کشته و دست کم ۱۵ نفر زخمی شده‌اند.

گفته می‌شود این درگیری بعد از ظهر امروز و پس از صرف ناهار روی داد.

خبرنگار ایرنا تلاش کرد با مسوولان ذیربط در این باره گفتگو کند که فقط سرهنگ محمد عباس زاده فرمانده انتظامی رشتخوار در پاسخ کوتاهی صرفا به تایید اصل موضوع بسنده کرد.

وی توضیح و ارائه اطلاعات دقیق را به بررسی بیشتر موکول کرد، اما گفته می‌شود در این درگیری از سلاح گرم و سرد استفاده شده است.

فارس نوشت: حسین باهوش از درگیری طایفه‌ای در یکی از روستا‌های شهرستان رشتخوار خبر داد و اظهار کرد: حوالی ظهر امروز (پانزدهم بهمن ماه) درگیری خونین طایفه‌ای در یکی از دهستان‌های شهرستان رشتخوار (دهستان باسفر) در استان خراسان رضوی رخ داد.

وی افزود: حادثه مذکور منجر به مرگ ۳ نفر و مصدومیت بین ۱۰ تا ۱۵ نفر در یک مجلس عروسی شد.

فرماندار رشتخوار تصریح کرد: این درگیری طایفه‌ای و در پی اختلافات قبلی ادامه داشته است. مصدومان حادثه توسط هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

باهوش یادآور شد: متهمان حادثه هم اکنون دستگیر شده‌اند، و شرایط تحت کنترل نیرو‌های نظامی و انتظامی این شهرستان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴ کشته طی درگیری مسلحانه در یک عروسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..