تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظامی سابق آمریکایی: اوکراین قربانی اهداف واشنگتن شد

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از فارس، «اسکات ریتر» افسر سابق اطلاعاتی تفنگداران نیروی دریایی آمریکا در مصاحبه‌ای گفت تانک‌هایی که آمریکا به دولت کی‌یف می‌دهد، صرفا ابزاری برای حفظ آبرو است.

به نوشته روسیا الیوم، او به شبکه Judging Freedom در یوتیوب گفت که تعداد اندک تانک‌هایی که به اوکراین ارسال شده و وعده و وعید‌هایی که برای افزایش تعداد آن‌ها داده می‌شود، تأثیری در شرایط میدانی به نفع اوکراین نخواهد گذاشت.

این افسر بازنشسته ارتش آمریکا تأکید کرد: «این کمک‌ها صرفا پوشش سیاسی است، من اکنون به شما می‌گویم، بایدن همه چیز را می‌داند، لوید آستین و سالیوان نیز از همه چز مطلع هستند، آن‌ها به خوبی می‌دانند که کار تمام شده است؛ بنابراین می‌خواهند برای خود در میان مردم آمریکا فرصت بخرند و به آن‌ها بگویند که تمامی تلاش خود را برای کمک به اوکراین به کار گرفته‌اند، اما هیچ کدام از این‌ها کافی نیست».

به گفته «اسکات ریتر» مقامات آمریکایی تلاش دارند تا برای سرپوش گذاشتن به انفعال خود روسیه را در نظر مردم آمریکا ترسناک جلوه دهند.

او تأکید کرد: «حقیقت این است که ما برای انجام هیچ کاری تلاش نکردیم، ما اوکراین و ارتش اوکراین را قربانی اهداف خودمان کردیم».

طبق آخرین اخبار میدانی، در جنگ اوکراین وزارت دفاع روسیه امروز شنبه اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۰۰ نظامی اوکراینی کشته و ده‌ها جنگ‌افزار ارتش این کشور نیز منهدم شده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظامی سابق آمریکایی: اوکراین قربانی اهداف واشنگتن شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..