تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر شمخانی به روسیه برای شرکت در نشستی درباره افغانستان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سفیر ایران در روسیه در توئیتی نوشت: علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران این هفته برای شرکت در نشستی پیرامون افغانستان با حضور مقامات ۹ کشور به مسکو سفر خواهد کرد.

وی افزود: شمخانی در این سفر دیدارهای دوجانبه مهمی خواهد داشت. ایران و روسیه آمادگی دارند تجربه موفق همکاری در سوریه را برای حل و فصل سایر بحران‌ها به کار گیرند.

گفتنی است که ضمیر کابولوف، نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور افغانستان از سفر علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه طی روزهای آینده خبر داده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر شمخانی به روسیه برای شرکت در نشستی درباره افغانستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..