تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قهرمان ۵۳ ساله مستر المپیا می خواهد در آرنولد کلاسیک ۲۰۲۳ هم شرکت کند + ویدیو

دکستر جکسون در وزنه زدن یک کهنه کار با تجربه است، اما آخرین تغییرات بدن او، طرفدارانش را شگفت زده کرده است. او که بدنساز حرفه ای بازنشسته ای است که مقام برجسته مستر المپیا را در اختیار دارد، امیدوار است که یک پیروزی دیگر در آرنولد کلاسیک امسال به دست آورد.

آیا دکستر جکسون در 53 سالگی می تواند برنده مستر المپیا شود؟

این ورزشکار با ۱.۷۰ متر قد و وزن ۱۰۶ کیلویی، قرار است تا ۹ کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهد تا برای عنوان بعدی اش آماده شود.

کلیپی که در اینستاگرام جکسون منتشر شد، این ورزشکار رشته بدنسازی را آماده و مصمم نشان می دهد. او در حال کار با وزنه های سنگینی در انواع تمرینات از جمله کشش لاتیسموس دورسی، اکستنشن عضلات سه سر و سایر تمرینات دیده می شود.

آیا دکستر جکسون در 53 سالگی می تواند برنده مستر المپیا شود؟

مسابقات آرنولد کلاسیک امسال در اسفند ماه برگزار می شود. جکسون می‌گوید: «زمانی که بازنشسته می‌شوید، خوش فرم ماندن چالش‌برانگیزتر است. منتظر یک سال شگفت انگیز ۲۰۲۳ هستیم.»

آیا دکستر جکسون در 53 سالگی می تواند برنده مستر المپیا شود؟

دکستر جکسون تاکنون ۹ بار قهرمان آرنولد کلاسیک شده است. او در سال ۲۰۲۰ رکورد ۲۰ حضور در مستر المپیا را به نام خود ثبت کرد. این مرد اهل فلوریدا همچنین یکی از چهار بدنسازی است که هر دو عنوان مستر المپیا و آرنولد کلاسیک را به دست آورده است.

آیا دکستر جکسون در 53 سالگی می تواند برنده مستر المپیا شود؟

آخرین فیلم از نگاه جکسون، طرفداران و دیگر حرفه ای ها را در رسانه های اجتماعی مات و مبهوت کرده است.

یکی از کاربران اینستاگرام گفت: «در تمام بدنسازان بازنشسته، شما بهترین فرم را دارید.»

جکسون با ۴۵ سال، مسن‌ترین فردی بود که در سال ۲۰۱۵ برنده آرنولد کلاسیک شد.

بیشتر بخوانید:

تغییر چشمگیر فیزیک بدنساز معروف به «فرانکشتاین» پس از ترک بدنسازی حرفه ای

بدنساز معروف به «پادشاه کبد» به استفاده از داروهای استروئیدی اعتراف کرد + ویدیو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قهرمان ۵۳ ساله مستر المپیا می خواهد در آرنولد کلاسیک ۲۰۲۳ هم شرکت کند + ویدیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..