تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پهلوان سال ۱۴۰۱ کشور معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران، رقابت‌های مهارت فردی ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور به مدت ۲ روز در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

بر همین اساس و در فینال وزن ۱۰۰+ کیلوگرم احمد میرزاپور و مصطفی طغانی مقابل هم قرار گرفتند که میرزاپور با شکست حریفش به عنوان پهلوان کشور در سال ۱۴۰۱ معرفی شد.

بازوبند پهلوانی توسط حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان بر بازوی میرزاپور بسته شد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، شروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از جمله مسئولانی بودند که در سالن ۱۲ هزار نفری حضور داشتند و این رقابت‌ها را از نزدیک تماشا کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پهلوان سال ۱۴۰۱ کشور معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..