تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از ژوابکس تا پروفایلو؛ با بهترین محصولات جوانسازی پوست آشنا شوید

مهاجرت به فنلاند در مقطع دبیرستان جوانسازی پوست

روش‌ها و محصولات مختلفی برای جوانسازی پوست وجود دارد.

وقتی صحبت از جوانسازی پوست می‌شود، افراد گزینه‌های مختلفی برای انتخاب دارند. همچنین فراموش نکنیم که انتخاب روشی برای زیباسازی پوست بر عهده یک پزشک متخصص است و او باید بداند که بهترین راه درمانی برای پوست بیمار چیست.

برای بخشیدن طراوت و زیبایی به پوست می‌توان از روش‌های جراحی و غیر جراحی (فیلرهای ژوابکس یا پروفایلو) استفاده کرد. رویکرد‌های جراحی شامل جراحی پلاستیک با دوره نقاهت طولانی می‌شود. روش‌های غیر تهاجمی شامل جوانسازی پوست، مزوژل، بوتاکس و… هستند که تزریق آسان و کوتاه مدت هستند. در واقع تنها عیب روش‌های غیرتهاجمی این است که دوام زیادی ندارند و معمولاً بین 9 تا 12 ماه دوام می‌آورند. در واقع ماندگاری بوتاکس نسبت به سایر محصولات بیشتر است.

با توجه به اینکه گزینه‌های زیادی در دسترس افراد است، انتخاب بهترین گزینه ممکن است دشوار باشد. بنابراین بسیار مهم است که مردم همه روش‌ها را بیاموزند و بهترین محصولات را بشناسند.

هر یک از این دسته‌ها دارای محصولات متنوعی هستند که بسیار خوب هستند. اما در این مقاله می‌خواهیم بهترین‌ها را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید بهترین نتیجه را از جوانسازی پوست خود بگیرید. با ما همراه باشید تا بهترین محصولات پوست را به شما معرفی کنیم.

پرکننده‌های پوست خطوط صورت را کاهش داده و حجم و طراوت صورت را باز می‌گرداند.

با افزایش سن، چربی زیر صورت شروع به تحلیل رفتن می‌کند. به همین دلیل ماهیچه‌های صورت به پوست متصل می‌شوند و به این ترتیب خطوط لبخند و پنجه کلاغی بیشتر نمایان می‌شود.

پوست صورت نیز کمی کشیده شده و خاصیت کشسانی خود را از دست می‌دهد و این امر منجر به کاهش حجم صورت خواهد شد. عوامل دیگری که بر پوست صورت تأثیر می‌گذارند قرار گرفتن در معرض نور خورشید، وراثت و سبک زندگی هستند.

فیلر‌های پوستی می‌توانند مشکلات زیر را برطرف کنند:

کاهش حجم لب‌ها خطوط ریز و درشت چین و چروک‌های صورت اسکار‌پوستی عدم تقارن چهره حلقه‌های دور چشم

پرکننده‌های پوستی برای افرادی که علائم پیری زودرس دارند یا می‌خواهند صورت خود را زیبا کنند مفید است.

بهترین فیلر‌های موجود در بازار فیلر‌های موجود در بازار

فیلر‌های مختلفی از برند‌های مختلف در بازار وجود دارند که باعث سردرگمی افراد می‌شود. در عین حال، برند‌هایی هستند که محبوبیت بیشتری دارند و محصولات بهتری ارائه می‌دهند. از جمله این برند‌ها می‌توان به ژوابکس و ژوویدرم اشاره کرد که از بهترین فیلر‌های موجود در بازار به شمار ‌می‌روند.

پرکننده‌های پوستی ژوابکس

فیلر‌های پوستی ژوابکس ساخت رزفارما سوئیس از باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین محصولات موجود در بازار هستند. این محصولات به دلیل کیفیت و کارایی خود همواره مورد توجه افراد بوده و به دلیل استفاده از اسید هیالورونیک کراس لینک، ماندگاری بیشتری نسبت به سایر فیلر‌های پوستی دارد.

فیلر‌های ژوابکس بر پایه اسید هیالورونیک مصنوعی ساخته شده‌اند که با استفاده از فناوری تخمیر باکتریایی تولید می‌شود.

برای ساخت این پرکننده‌ها از فناوری اتصال متقاطع یا کراس لینک استفاده می‌شود و مقدار زیاد پیوند متقابل ساختار تک فازی را ایجاد می‌کند که حالت ژل را به خود می‌گیرد.

برخی از خواص مهم فیلر ژوابکس عبارتند از:

لیفتینگ مناسب پوست جوانسازی بیولوژیکی پوست

این مزیت مضاعف به دلیل فرمول منحصر به فرد ژوابکس است که وزن‌های مولکولی مختلف هیالورونیک اسید را ترکیب می‌کند.

یکی از فاکتور‌های مهم در تزریق فیلر‌های پوستی، سرنگ تزریقی است. رزفارما از سرنگ‌های تزریقی مخصوص محصولات ژوابکس استفاده کرده و در بسته‌بندی محصول قرار داده است.

پروفایلو چیست؟

اسید هیالورونیک بسیار آبدوست است، به این معنی که آب را از بدن شما جذب می‌کند و آن را در خود نگه می‌دارد. بنابراین پروفایلو به جای پرکننده به عنوان یک آبرسان عمل می‌کند. این پروفایلو را برای افرادی با پوست خسته و کدر ایده‌آل می‌کند و آن را به پوستی سفت و درخشان تبدیل می‌کند. این اثر در عرض 3 تا 5 روز پس از درمان رخ می‌دهد.

پروفایلو

چند هفته پس از تزریق پروفایلو، تولید کلاژن و الاستین تحریک شده و اثر ثانویه سفت شدن پوست ایجاد می‌شود. مفید است؛ زیرا سطح کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک در پوست پس از 30 سالگی به سرعت کاهش می‌یابد و در نتیجه علائم پیری مانند خطوط ریز، چین و چروک و پوست چروک دیده می‌شود. پروفایلو در تلاش است تا برخی از این تغییرات را معکوس کند. حداکثر اثر پروفایلو معمولاً پس از 2 ماه مشاهده می‌شود.

مزایای پروفایلو چیست؟

درمان پروفایلو رنگ پوست، بافت، رطوبت و درخشندگی کلی را بهبود می‌بخشد. پروفایلو می‌تواند به افزایش استحکام و قابلیت ارتجاعی پوست کمک کند و پوستی سالم‌تر و نرم‌تر به شما بدهد. پروفایلو عمدتاً برای نواحی صورت استفاده می‌شود. اما می‌توان از آن برای جوانسازی گردن، دکلته، بازو‌ها، زانو‌ها و دست‌ها نیز استفاده کرد.

درمان پروفایلو شامل چه مواردی است؟

پروفایلو در دو نوبت در مدت چهار هفته زیر پوست تزریق می‌شود. پس از تزریق، به سرعت در زیر پوست پخش می‌شود و آبرسانی را بدون خطر تحریک یا برآمدگی یا گره بهبود می‌بخشد. پروفایلو در فاصله 2 سانتی‌متری از محل تزریق نگه داشته می‌شود. بنابراین برای درمان صورت تنها به 10 نقطه تزریق نیاز است.

دوره تزریق پروفایلو شامل 2 تزریق به فاصله 4 هفته است که پس از آن می‌توانید انتظار آبرسانی شدید را داشته باشید. پروفیل باعث درخشندگی پوست می‌شود، چین و چروک‌ها ممکن است از بین بروند و متوجه پوست صاف و محکم‌تر خواهید شد. در صورت لزوم برای حفظ نتایج، درمان را می‌توان هر شش ماه یکبار تکرار کرد.

تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو زمان بهبودی بسیار کوتاهی دارد و می‌توانید بلافاصله پس از عمل به فعالیت‌های عادی روزانه خود ادامه دهید. با این حال توصیه می‌شود در روز اول پس از درمان از استرس و ورزش خودداری کنید و در روز‌های اول از سونا یا حمام بخار پرهیز کنید. در چند روز اول پس از درمان باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا اشعه ماوراء بنفش خودداری کنید.

عوارض پروفایلو چیست؟

مانند تمام روش‌های زیبایی غیر تهاجمی، خطر عوارض جانبی مانند کبودی جزئی یا تورم در محل تزریق وجود دارد. معمولاً اتفاق نمی‌افتد و اگر هم اتفاق بیفتد به سرعت از بین ‌می‌روند.

پروفایلو برای زنان باردار یا شیرده و یا افرادی که به اسید هیالورونیک حساسیت دارند توصیه نمی‌شود.

دیگر فیلرهای پوستی محبوب در بازار کدام هستند؟

در کنار ژوابکس، فیلرهای پوستی دیگری نیز در بازار هستند که طرفداران خاص خود را دارند. فیلرهای پوستی ژوویدرم و رستیلاین نیز از جمله معروف‌ترین فیلرهای پوستی موجود در بازار هستند که بر پایه‌ی هیالورونیک اسید ساخته شده‌اند.

منبع: zhoabex.ir

تقویم فارسی اندروید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از ژوابکس تا پروفایلو؛ با بهترین محصولات جوانسازی پوست آشنا شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..