تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برتری پرسپولیس در دربی جوانان پایتخت

آفتاب‌‌نیوز :

دربی جوانان تهران ظهر امروز در ورزشگاه امام رضا با حضور حدود ۲۰۰ تماشاگر از جمله زنان هوادار، به میزبانی آبی‌پوشان پایتخت برگزار شد که در نهایت با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

مهدی فنونی زاده، آرش برهانی، محمد محمدی و محسن خلیلی به همراه علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

نکته جالب اینکه قضاوت این بازی برعهده یاسر همرنگ، داور لیگ برتری بود که دیروز بازی استقلال و مس کرمان را سوت زد.

پرسپولیس پیش از به ثمر رساندن گل، یک پنالتی را نیز از دست داد و سرانجام در دقیقه ۷۸ یکی از حملات این تیم به ثمر نشست و آرش هاشمی، گل پیروزی شاگردان مهدی عطالو را به ثمر رساند.

پرسپولیس با این نتیجه ۵۹ امتیازی شد و هم امتیاز با استقلال برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برتری پرسپولیس در دربی جوانان پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..